Moartea caprioarei

Frate, eram io mai mic, cam in urma cu vreo 4 ani sa zic. Mai umblam io cu o pustoaica prin cartier si ma vedeau astia mai mari si mai faceau baza de mine. Glume d-alea cum se fac cand apare cate unu’ cu una de mana sau ceva.

Asa ma, si intr-o seara, eram io p-afara nu stiu ce cacat faceam si apare unu’ de prin cartier si ma baga la interogatoriu, pana mea, vorbim noi acolo si la un momentdat imi zice: „I-ai spus moartea caprioarei?” Io mai sa ma bufneasca rasu’ nu intelegeam ce vrea sa zica. Io care n-am citit povestea habar n-aveam ce sa-i povestesc lu’ aia. In caz de necesitate absoluta pe tema asta eram in stare sa zic doar bancu’ ala sec: „Era o capra si-a murit!” De cancer, SIDA, boli d-astea nenorocite ca sunt cam la moda.
Da ma, si ii zic io lu’ ala ca nu stiu, ca ce moartea caprioarei, ca face misto de mine si imi da explicatii: „I-ai zis ce sentimente ai, ca vrei sa fii cu ea”, vrajeli d-astea.

Atunci am inteles si io ce era cu replicile lu’ unu’ din cartier care lua fetele cu: „Hai sa-ti zic moartea caprioarei”, „Hai sa-mpartim un colt de paine uscata-n doua”, „Iesim in oras la o apa de la cismea” si altele de genu’.
Omu’ poate le folosea cu succes, da’ nu garantez eficienta lor.

Hai ca uitai de ce-am inceput sa scriu articolu’ asta: e anotimpu’ dragostei, bre. Iubirea se simte in aer si se citeste pe fetele tontilor care i-au picat prada. Numai io mai stiu sa disimulez p-aici sa dea zdreacu’!

Lasă un răspuns

