Ia amenda, neamule!

Am auzit ca cica s-ar fi dat o lege care permite sanctionarea aruncarii resturilor menajere pe caldaram. Acuma, io zic ca chestia asta cu facutu’ mizeriei era mentionata de multa vreme in Legea 61, da’ nu se lua in cosiderare, insa odata cu aparitia Politiei Comunitare a inceput sa se si aplice.

S-au dat multe amenzi pe treaba asta in Pitesti si am inteles ca cele mai multe s-ar fi dat la mine in cartier pentru mancat seminte. S-au mai dat pentru chistoace aruncate aiurea si alte actiuni d-astea impotriva bunului simt cum scrie si AICI.

Adevarul e ca locuitorii din zona in care stau sunt mari amatori de seminte, da’ nu cum erau cu cativa ani in urma cand se rupea norma. O fi buna si ideea asta de a sanctiona cetatenii necivilizati, da’ atata timp cat se aplica preferential nu vad unde e educatia care se vrea a fi facuta.

Eu personal sunt prietenu’ naturii si nu arunc gunoaie dampulea si chiar mai mult de atat incerc sa-i fac si pe cei din jur sa tina la curatenie, insa nu ma deranjeaza atat de mult cojile de seminte de pe trotuar cat ma deranjeaza vecinii care mi-au aruncat in cap (pe bune) absorbante, tigari si alte minunatii. Ca sa nu mai zic de aia carora le e lene sa coboare sa arunce sacu’ cu gunoi la tomberon si il arunca direct de la etaj etalandu-si talentu’ de basketbalisti fix pe rufele mele proaspat spalate. Si nu mai zic de retardatii care s-au cacat si si-au intins excretiile pe balustrada de pe scara unde am pus fix mana dupa care i-am luat la o serie de injuraturi.

In fine, multa nesimtire p-aici si nu un cotor de mar aruncat in iarba sau un covor de coji de seminte sunt problema, ci muistii despre care tocmai v-am povestit.

Apropos de seminte: erau mai demult niste pungi mici pe care scria: „Sunt calda, sunt buna,/Hai strange-ma-n mana!/De vrei sa mori de placere/Sparge-ma intre masele!”

2 răspunsuri

  1. Sentințele Esmeralda… chiar cautam ambalajul pe net. 😆😅 era o tipa bruneta, creata pe un fundal rosu.. si semințele erau chiar ok.

  2. Si tin minte ca scria si wow! wow!😂😅😆😎😉

Lasă un răspuns

