Teatru de manele

Nu stiu altii cum sunt, dar mie mi se face scarba cand vand asemenea lucruri oribile. Eram mai ieri pe langa teatrul „Alexandru Davila” din Pitesti cu inca cativa amici si ne vedeam de ale noastre. La un momentdat unu’ din noi zice: „E concert de manele la teatru ma?”. Io un pic bulversat am stat putin sa rumeg ce zicea ala si sa ascult si mi-am amintit ca la ora la care eram noi p-acolo organizasera niste sectanti din Anglia nu stiu ce concert cica rap si m-am gandit ca s-or fi auzind aia. Am mai stat noi p-acolo ce-am mai stat, ne-a racolat un sectant cu invitatii la asa-zisu’ concert de convertire si ne-am vazut in continuare de treaba. La un momentdat aud o lalaiala, ma apropii mai mult de cladirea teatrului si ce sa vezi? Chiar se auzeau manelele pa turbosistem. Ei bine, am filmat momentul, sper sa se inteleaga mare lucru, deci iata:

Fantana muzicala situata la 30 de metri fata de teatru canta muzica clasica 2 ore pe saptamana, aceleasi 4 piese de fiecare data! In subsolul teatrului Alexandru Davila rasuna manelele… Halal cultura!

2 răspunsuri

  1. eram curios daca ai primit ceva mesaje … m.am uitat si pe youtubu tau…

    NIMIC, nici macar din partea manelarilor 🙂

Lasă un răspuns

