Black or white

Auzi, vine aia aici sa cante si ne zice noua ca sunt tiganii discriminati. Cine pula mea ii discrimineaza? Ii discriminam noi, romanii ca le dam locuri speciale la facultate, in scoli si peste tot ca sa se integreze si ei in societate? Ii discriminam noi ca din banii nostri primesc ei ajutoare si tot felu’ de beneficii? Ii discriminam noi ca ii privim ca pe mari artisti? Ii discriminam noi ca avem la televizor tot felu’ de cacaturi de programe cu ei? Pai in pula mea, cine e discriminat aici? Noi sau ei? Cum vine asta sa le dai beneficii unor cetateni numai ca sunt de alta etnie? Da’ ce pula mea, nu toti ne-am nascut la fel? Nu toti suntem aceeasi cetateni cu aceleasi drepturi? Nu toti ne chinuim sa trecem prin viata? Suntem toti in acelasi cacat asa ca nu discrimineaza nimeni pe nimeni in tara asta.

Au inceput si romanii sa haleasca la cacatu’ asta cu discriminarea tiganilor. Tot felul de campanii de cacat au aparut si pe bloguri. Ca sunt si ei oameni si nu trebuie sa-i discriminam. Pai sunt oameni, toti suntem. Da’ nu mai haliti atata cacat la tot ce zic astia de vin de prin alte tari. Auzi la ea: discriminare. Pai noi ii discriminam ma ca le dam o paine de mancat, sau aia care-i alearga prin strainataturi ca sa-i linseze? In pula mea de retardata cu cine te-a pus sa zici mesaje anti-discriminare. Bine ca te-au huiduit aia.
Si la agentiile de presa alti handicapati. Aia au inteles ca spectatorii la concert i-au huiduit pe tigani. Au huiduit-o p-aia in puii mei ca spunea prostii. Vorbeste gura fara ea. Cine a invatat-o ce sa spuna a invatat-o prost si ea fara sa stie a facut ce i s-a zis ca de, e banu’ gros.

In fine, am aberat destul. Io sunt pentru diversitatea culturala, imi plac/displac tiganii ca orice alta etnie pe planeta asta in functie de caz. Mi se rupe pula ca e rus, tigan, evreu sau pakistanez. Tot om e si nu trebuie sa vina o pizda proasta sa-mi spuna mie ca ii discriminez. Auzi la ea.

Unii nu-nteleg…

3 răspunsuri

  1. E atat de colorat postul asta al tau ca mai ca m-a busit rasul de atata p**a bagata si scoasa :)) ce zici tu e mai mult decat adevarat si sa stii, ca in afara de tigani, sunt favorizati si moldovenii de peste Prut cu locuri in facultati, camine etc. si au cate 7 restante ai naibii si tot prind loc la buget sau in camin. Iar mai mult de jumatate din administratia locala la nivelul intregii tari e formata, da, ai ghicit bine, din tigani!!! Asa ca incep eu, ca roman, sa ma simt discriminata…

    • Da, sa stii ca ai dreptate. Nu ma simt deranjat ca sunt tigani in posturi de administratie sau mai stiu eu ce. Bravo lor, poate ca sunt competenti si d-aia au ajuns acolo. Ma deranjeaza ca toata lumea zice ca-i discriminam cand de fapt in Romania toata minoritatile sunt favorizate. Sa ne amintim si de legitimatia de maghiar cu ocazia asta si multe altele. Cat despre limbajul colorat: daca viata e asa de gri, trebuie s-o coloram cateodata ca sa simtim ca traim, nu?

  2. ba io o dau pe fata..bag pula in ei de tigani…niste jegosi fara onoare..io i-as trimite pe toti inapoi in india de unde au venit…deci da sunt rasist..si nu sunt singurul:|

Lasă un răspuns

