Totul se bazeaza pe coaie

Am vazut tarfe (barbati si femei) care vaneaza oameni cu bani.
Am vazut oameni destepti care au parazitat pe seama unor oameni cu bani.
Am vazut prietenii destramate din cauza unor oameni cu bani, la fel cum am vazut ca s-au construit si noi relatii.
Am vazut ca banii iti pot face viata mai usoara, la fel cum am vazut ca banii sunt inutili.
Am vazut oameni care s-au vandut pe bani si oameni care au vandut alti oameni pe bani.
Am vazut ca banii te pot apara atat timp cat ii dai si te pot distruge cand ii iei.

Toate astea te fac sa crezi ca lumea se invarte in jurul banilor. Dar mai trebuie sa stim ceva: cand se trage linie nu e vorba de cine are mai multi bani sau masina mai scumpa pentru ca in final tot ce conteaza e sa ai coaie.

Lasă un răspuns

