Blonda de la mall

Eu? Fane. La mall. La Euromall. Stau la masa. Incerc sa prind cateva poze calumea. Aparatul e indreptat aiurea in acelasi spatiu circulat de multimea de oameni.
El? Vine spre mine. Amenintator. Il vad. Il inteleg de ce vine doar din priviri. Ma fac ca nu-l vad. Ca nu stiu despre ce e vorba.
Pumnii i se infig in masa. Eu imi ridic privirea in sictir. Astept sa zica.
Si zice: „Ce crezi ma ca daca ai Canon cu zoom nu-stiu-cat esti smecher? Ce pula mea faci tu poze aiurea. Ce, daca ai vazut o fata singura gata, ii faci poze? Io te inteleg ca si io sunt barbat si si mie imi plac fetele.”
Io in gandu’ meu: „Da’ ce crezi ma ca fac laba pe pozele cu asta?”
Da, ii facusem poze cica prietenei lui care nici nu era vreo frumusete. De fapt, nici macar nu ii facusem eu poze ci Sorin. Se numeste arta, prietene! Arta! Sau poate tu ai fost redus la ideea ca arta inseamna manele. Si se numeste ca traim intr-o lume libera si sa facem poze e o libertate a noastra.
Si ma oftic ca am sters pozele alea ca tare erau reusite, dar sa stau sa educ cercopiteci nu e treaba mea. Din fericire pentru tine te-ai facut de cacat doar in fata mea si a lu’ amicu’ de era langa mine. Daca ma apucam sa deschid gura ori ma luai la bataie acolo intre toti oamenii aia ori te enervai intr-atat incat te duceai si te certai si cu blonda de erai cu ea care nu e cine-stie-ce oricum.
Si aia mai proasta. Te-a trimis pe tine ca ea nu putea sa vina sa zica ceva daca nu-i convenea. De fapt tu mai prost ca esti sub papucu lu’ aia.

Lasă un răspuns

