Romania – tara fara infractori

Probabil a ajuns la urechile tuturor ca e o propunere de la administratia prezidentiala cica sa se legalizeze prostitutia si drogurile usoare.
Ei bine, am stat io si am cugetat si am zis: „Da’ lasa domn’e, sa le legalizeze, pai nu? Macar asa poate or reusi sa le controleze cat de cat.” Evident asta s-ar putea intampla intr-o Romanie ideala in care institutiile statului si-ar face treaba. Dar, oricum. Sa zicem.
Asa, sa zicem acum ca e gata treaba, avem toate astea legalizate. Acum sa si gandim oleaca daca tot ne-am apucat sa facem treaba.
De ce m-as duce la curve? Poate o curva sa-mi ofere atata afectiune incat sa nu mai sufar de singuratate pe Pamantu’ asta? Poate sa imi lumineze fiecare dimineata atunci cand deschid ochii ca sa am de ce sa ma trezesc? Poate sa ma intampine cu un zambet sincer de fiecare data cand ne intalnim? Nu cred… Am toata stima pentru fetele astea, dar pur si simplu, cum spune si Nimeni Altu’: „Toate curvele din lume nu poa’ sa-mi aline durerea ce-o port in mine”.
De ce m-as droga? Poate un drog sa-mi limpezeasca mintile, sa ma ajute sa-mi rezolv problemele? Poate sa-mi dea fericire? Poate sa-mi dea un motiv pentru care sa traiesc, pentru care sa merite sa nu renunt nici un moment? Daca ar putea drogurile sa stearga toate necazurile, as fi cel mai inrait consumator. Dar, din pacate/fericire nu e asa.
Oricum ar fi: legale, ilegale, la urma urmei cei care se drogheaza oricum se vor droga, prostituate oricum vor exista, pentru ca asta nu tine de legislatie, asta tine de alegerea fiecaruia. Si crima e ilegala, dar tot se intampla ca unii oameni sa-i omoare pe altii, nu?

Lasă un răspuns

