Aftermath LOTM2

Si daca am zis ca merg la Lord of the mic am mers si fu bine (Sarumana PitestiBUZZ pentru invitatie). Vorba aia: la-nceput a fost Cuvantul. Si Dumnezeu a zis sa fie lumina… stii povestea. Adica ce sa vezi: eram o gasca de oameni, da’ fu oleaca de atmosfera. Baietii care au prestat nu pot sa zic ca s-au descurcat desi negativele lu’ DJ Premier au fost geniale, da’ Aforic si cu brigada de la Bucale + cativa baieti de la Pitesti le-au zis bine pe final si toata lumea era gen: „Ooo, uuu, aaa”. Bineinteles ca o blonda a avut mereu ceva de obiectat, gen: „inc-o data cea mai fidela fata s-a intors s-arate la fraieri ce poa’ sa faca”. Cred ca asta e si unul din motivele pentru care-mi place. Uita ca am scris asta.aa
Da ma, per ansamblu fu fain. M-a trezit evenimentu’ cat de cat, ca la cat am vegetat vara asta era momentu’.
Daca stie cineva pe unde sunt poze sa lipeasca un link p-aici.
BONUS:

PS: Am trecut pe la 2 pe langa Aysha si mi s-a parut ca se aud manele din spatele usilor inchise. Asa e? /:)

Un răspuns

  1. a fost fain rau.
    nu ma gandeam ca o sa i vad pe cei de la specii + vd 88 si l doc.
    aforic si pascal au fost the bomb.

Lasă un răspuns

