Peace, man!

Pentru pace si popor, eu ma pis in rezervor

Pe youtube si pe tot internetu’ circula vrajeala aia cu Obama antichristu’, ca ne duce spre pieire, ca nu-stiu-ce.
Da’ uite ca omu’ nu e asa aducator de Apocalipsa pe cat credeau unii redusi mintal. Si uite ca a primit si Premiul Nobel. Pentru ce? Pentru pace, bineinteles, pentru faptul ca e un bun diplomat si pentru eforturile depuse pentru a feri lumea de amenintarea nucleara. Si nu numai ca a primit premiul, dar l-a donat pentru acte caritabile.
Parca nu mai e asa antichrist, nu?

4 răspunsuri

  1. ba tot e…doar ne pacaleste.

  2. EXACT!

  3. eu nu mi.as face asa mari griji cu acest premiu.
    laureati ai acestui (fîs) premiu Nobel pentru pace au fost, printre alții, Michey Mouse (?!) și Michael Jackson (înainte a de a fi acuzat de…) !!!

    asa ca mă miră că nu ai scris de Herta Müller (http://ro.wikipedia.org/wiki/Herta_M%C3%BCller) k merita mai… tare…!!!

    Peace man și lectură plăcută…

    • Nu am vrut sa scriu despre Herta Müller pentru ca au terfelit-o destul astia de la ICR. Mai ales carnatu’ de Patapievici. Auzi ce tupeu pe ei: „e un succes pentru Romania”. E pe pula mea! In tara asta a fost batjocorita si acum toate jigodiile isi asuma succesul.
      PS: Bravo ei!

Lasă un răspuns

