Vremea schimbarii (sau schimbul vremii)

De cand n-am mai scris p-aici au cazut Guverne, s-a schimbat vremea, s-a instalat o mirifica viroza printre studentii la Medicina… Vorba aia: lipsesti doua zile de-acasa si se-alege praful de tot.
Guvernu’ s-a futut!
Vremea s-a futut!
Sanatatea mea s-a futut!
Stiu io cine s-a mai futut, da’ ma abtin.
In alta ordine de idei chestia aia pe care o fac de un an si ceva a inceput sa semene a Medicina cat de cat. Adica, gen, discipline frumoase, discutii interesante… Pana mea, ce sa mai, suntem 1/6 doctori cum bine a zis tipa de la Microbiologie sau 3 sferturi dupa unii autori (gen profu’ de Anato). Oricum, pe undeva pe-acolo.
In rest, toate naspa, deci la locul lor.
Ah, mi-am mai amintit ceva. Cica incepand cu 2012 in Romania o sa se transmita semnal TV DVB-T sau ceva de genu’ asta. Deci cine n-o sa aiba televizor care sa receptioneze n-o sa vada decat purici sau cam asa ceva. Asta o fi marea schimbare pe care o asteapta istericii care cred ca vine sfarsitu’?

2 răspunsuri

  1. „Stiu io cine s-a mai futut, da’ ma abtin.”
    Fara remushcari!… cine?:”>

Lasă un răspuns

