Elucubratii, de la febra

Ma gandeam io mai saptamana trecuta: „Ba ce frumos era cand eram mic si ma imbolnaveam si avea mama grija de mine.” Si-mi plangeam io de mila ca acum nu mai are nimeni grija de mine, ca trebuie sa ma descurc singur, chestii vrajeli… Si-mi spuneam eu atunci ca mi-as dori sa mai fiu o data bolnav sa mai aiba mama grija de mine.
Ei bine, ce sa vezi: m-am imbolnavit. A inceput cu curs de nas, cu tuse, stranuturi si apoi am dat-o-n febra si dureri de cap. Am dat-o intai pe mancare calda, ceaiuri si vitamina C ca sa treaca, m-am dat si pe niste paracetamoale si alte ierburi miraculoase si-apoi am trecut pe ace si seringi. Acum mi-a mai trecut tentativa asta de gripa si aproape ca mi-a trecut de tot.
Ah si la naiba! Aseara am dormit si fara perna si m-am trezit cu niste dureri de spate de abia puteam sa ma misc.
La naiba, mi s-a urcat febra la cap si am inceput sa spun mai multe prostii ca de obicei.
In fine, ideea era ca io tot ce imi doresc mi se implineste, asa ca data viitoare o sa am mai multa grija. Si nu ma suparati ca cine stie, poate-mi doresc sa va vad in vreun BMW ultimu’ tip… incolacit pe un copac.

3 răspunsuri

  1. Pot sugera un dop de vodka?

  2. „Ma gandeam io mai saptamana trecuta: “Ba ce frumos era cand eram mic si ma imbolnaveam si avea mama grija de mine.” Si-mi plangeam io de mila ca acum nu mai are nimeni grija de mine, ca trebuie sa ma descurc singur, chestii vrajeli… Si-mi spuneam eu atunci ca mi-as dori sa mai fiu o data bolnav sa mai aiba mama grija de mine.”

    Mai corect ar fi fost:”Ii spuneam eu amicului meu Nadgobel care era bolnav shi de care mama lui avea grija…”, ca de la asta a inceput tot! 😀

Lasă un răspuns

