Ce film vedem sambata asta?

Imi tot poveste un preten de-al meu de filmu asta, District 9. Plm el nu vazuse trailerul, vazuse doar o poza(care dupa parerea mea e una care scade filmului din valoare, adica proasta…) shi imi tot povestea cat de mishto e. Habar n-am de unde shtia k e cu extratereshtri, k traileru’ pana la urma l-am vazut impreuna duminica trecuta, pt prima oara amandoi. In fine trecand peste asta, vreau neaparat sa vad filmu asta sambata asta asha ca daca nu avetzi ce face weekendul asta, sau va intereseaza anuntzatzi-ma!

P.S.

Daca nu avetzi nici cea mai vaga idee despre ce se-nvarte in filmu asta, uitatzi aici un trailer ca sa va scot din ceatza:D;  shi care l-atzi vazut… zicetzi-mi shi mie ce impresie v-a lasat…

3 răspunsuri

  1. e de kkt… dar… fati damblaua… uita.te

  2. o mare porcarie.

  3. Tocmai am vazut D9 shi vreau sa va spun ca e fenomenal. Sunt shocat citind commenturile de mai sus shi nu intzeleg de ce spunetzi k e orbil… in fine banuiesc ca v-atzi dat cu parerea din trailer.
    V-atzi inshelat amarnic, e un film care face totzi banii!

Lasă un răspuns

