Un prieten adevarat!

Imi amintesc de martzea trecuta, zi in care aveam ultima ora sportu’ shi nu am mai vurt sa stau, ca nu pune ala absentze. O iau eu la pas spre casa, ajung in fatza ushii shi imi dau seama k nu mai am chei. Imi amintesc k a ramas la shcoala Body, un bun prieten de al meu, pe care shtiu k ma pot baza intotdeauna… sau shtiam… Il sun p’asta sa-l rog sa-mi caute cheile:

Eu: “Ba Body, eshti la sport?”

Body: “Da.”

E: “Aha super, fii atent, cred k mi-am pierdut cheile prin sala de info nr3, unde am avut ora mai devreme, du-te shi cautami-le shi mie te rog.”

B: “Hai ma asta nu acum… sunt la sport, sunt aici cu Alin la etaj!”

E: “Nu fi bulnagiu…”

In fine ma mai cert cu asta vre 2 min shi intr-un final se duce. Ma suna dupa 30 de secunde:

B: “Ba vezi k am ajuns la laborator dar e incuiat.”

E: “Shi ce vrei sa zici, k gata ai incercat shi k te intorci la sport? Ba eshti nesimtzit? Cauta un prof de info, k aia au cheie shi roaga-l sa-tzi descuie laboratoru’”

Ma mai cert cu el vreo 2 min,  shi intr-un final se duce la cancelarie shi cauta p diriga.

Ma suna iar, peste vreo 3 min:

B: “Ba vezi k am cautat-o p diriga, shi nu e in cancelarie.”

E: “Sa mor io eshti nesimtzit. Daca erau cheile tale, asha ushor renuntzai? Intreaba elevu’ de serviciu la ce clasa are ora acum, sau daca mai e in shcoala.”

Ii inchid in nas, shi il sun peste un minut plin de draci k asta nu era interesat de ceea ce facea, cu gandu’ sa-i zic sa se duca la treaba lui, k vin eu la shcoala sa mi-le caut singur.

E: “Ba asta fii atent”

B: “Stai putzin”

Bun sa va explic; cand colegul meu zice stai putzin, urmeaza sa ishi bage degetele in urechi, in semn k nu vrea sa asc ce ii zici… Iar cand m-am gandit la asta, m-au apucat draci shi mai rau.

E: “Ba fututzi p ma-ta de nesimtzit, sa-mi bag pula-n ma-ta de jegos, date-n pula mea k vin eu la shcoala, shi mi-le caut singur, du-te la treaba ta k oricum nu vroiai sa ma ajutzi!”

Se aude o voce de femei la capatu’ celalalt:

Diriga: “Da Sima, am receptzionat mesajul de la ineput.”

E: nu ziceam nimic, incremenisem.

Diriga: “Tzi-am cautat cheile aici in laboratorul de info, dar nu le-am gasit.”

E: in continuare, nu ziceam nimic.

Diriga: “O sa mergem sa le cautam shi prin clasa, shi o sa itzi spunem daca le gasim…”

Dupa o pauza de vreo 5 secunde se aude

Diriga: “Sima, mai eshti?”

Eu: “da…”

Diriga: “Aha bine, hai k mergem in clasa , te mai sunam daca e ceva.”

Mda… macar de acu’ inainte o sa-ncerc sa nu mai injur la telefon… deshi cred k in astfel de situatzii cu greu m-ash putea abtzine…

4 răspunsuri

  1. Asta ai preluat-o de la mine, iti amintesti?
    Eu: Ce faci bai carnat?
    Ma-ta: Carnatu’ nu-i acasa, sunt ma-sa! :))

  2. fain . pacat ca nu-i asa =(( bagi in ele sa-ti bagi pula :)) cat de dur ai fost tu 8-|

  3. sa sugi pula

Lasă un răspuns

