Cu facturi

Inteleg ca exista unele cazuri in situatia convietuirii intr-un bloc de apartamente in care este necesar interesul fata de colocatari. De exemplu poate cineva este suspect de frauda si asa te gandesti ca cineva ar putea fi indreptatit sa ii verifice socotelile.
Dar cum eu m-am mutat recent in apartamentul in care locuiesc in momentu’ de fata in Bucuresti, de ce ar fi cineva interesat sa stie cat platesc eu la gaze?
Adicatelea, ce sa zic… sunt de vreo luna p-aici si in mod normal ar fi trebuit sa primesc si io facturi care sa-mi zica ce si cat trebuie sa platesc la diverse utilitati care imi fac traiul mai usor. Dar nu. Singurul plic pe care l-am primit a fost o factura la gaze pe care am gasit-o pe presul de la usa desfacuta, verificata de oamenii binevoitori. Si culmea, era de luna trecuta.
Deci, inca o data intreb: de ce facturile? Ma gandesc ca daca aveam bani sau ceva in plicurile alea ar fi avut de ce sa le ia, dar atata timp cat in ele sunt datorii de ce sa le vrea cineva? Cine vrea datorii? Cat de imbecil sa fii sa vrei sa ai datorii?
Aiurea. Din cauza respectivilor retardati o sa imi vina mie penalizari la facturi si atunci ce organe genitale si secretii o sa-si ia iei in gura de o sa sughita fara intrerupere!

Stiu ca nu e frumos, dar: Sa-mi bag pula cre imi mai furi facturile, futu-te-n nas de imputit!

3 răspunsuri

  1. =)))))) word, dude!

  2. asa fane…fii rau..baga-le bisturiu in gura….si balosu=))))

Lasă un răspuns

