Fiziologia e totul

Mi-aduc aminte din primu’ an de facultate cum m-am dus io asa in recunoastere prin cladire sa vad care laboratoare pe unde sunt si ce se intampla pe-acolo.
Am facut io ce am facut si am urcat la etaj unde am intrat pe un culoar pe care stateau cativa studenti, lucru normal de altfel pentru ca era plin de ei. Am intrat io p-acolo, am vazut ce era de vazut si cand dau sa ies ma intreaba o tipa: „Cum a fost?”. Am banuit io atunci ca ar fi vorba de vreo restanta ceva, dar habar n-aveam la ce disciplina sau ce profesor sau chestii d-astea. A trebuit sa treaca un an ca sa-l intalnesc pe omul care a bagat in sperieti toti studentii de anu’ II si in sesiunea de restante din toamna pe majoritatea. Omul acesta, acest Dumnezeu al Facultatii de Medicina aduce potopul asupra studentilor, aduce ploaie de foc si pucioasa asupra lor aratandu-le atotputernicia sa. El e α, el e ω, el e cel ce decide la sfarsit de an II cine va deveni 1/3 doctor si cine va trebui sa mai treaca prin fata lui de cel putin inca o data ca sa viseze macar la a practica Medicina.
A trebuit sa treaca un an ca sa aflu pe pielea mea ca Fiziologia nu e doar frumoasa ci si foarte stufoasa, variabila si cum declara un citat dintr-o carte: „Fiziologia e un punct de vedere”. Si pentru promovarea examenului trebuie sa stii Punctul de vedere al Profului de Fiziologie pentru ca el este atotputernic si noi suntem umilii sai ucenici.

PS: Bunul Dumnezeu (Cel adevarat) sa ne aiba in paza! Si sa ne dea putere si chef pentru invatat ca in rest ne-om descurca noi.

8 răspunsuri

  1. Ce-i cu disperarea asta si mai ales ce-i cu poza emo de sus de tot ?
    Va papa Zagrean ?

    • Ce platforma trista de blog : iti pune raspunsul deasupra intrebarii mele, ca sa se deruteze cititorul de rand.
      Poza emo de sus de tot. Care e poza cea mai din varfu blogului ???

  2. Cu tot respectu’ atat pentru Fiinta Suprema cat si pentru Domnul Profesor, statisticile vorbesc de la sine. Promovabilitatea la examenu’ de fiziologie este sub 30%. Eu doar am incercat sa fac „haz de necaz” daca se poate spune asa. Sper ca ironiile mele sa nu fie interpretate gresit.
    Care poza emo?

  3. Nu stiu ce are. E prima data cand malfunctioneaza blogu’ asta. Se pare ca e de la fiziologie. E ca chestia cu Macbeth, ca nu trebuie sa zici asta intr-o sala de teatru ca esti blestemat. Asa si cu fiziologia: nu trebuie pronuntata ca esti blestemat.
    Si totusi: care poza emo? E cu mine? Mai multe detalii…

  4. :)) hai mah ca prea l-ai pus asa intr-un con de umbra:))..el nu e asa rau..n-ai vazut knd a spus la curs k s-a trezit de la 4 ca sa ne pregateasca noua nu stiu ce :)?? …glumesc..deci poti sa incepi sa te rogi de acum..si eu la fel:D

  5. zagreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn…..sa-i trag la…l-a facut masa mare boss…lasa fanica…il dovedim noi;)

Lasă un răspuns

