Pe creier

S-a dus si vacanta asta. Facui cum facui si mai mult m-am enervat decat sa ma relaxez. 5 zile am avut si in loc sa ma odihnesc si io ca omu’ normal dupa ce isi stoarce de resurse organismu’ am stat in stress. Stiam io ca asa o sa fie, da’ in fine. Oricum viata e un stress continuu in esenta ei.
Ah, stiu de ce sunt agitat (cam impropriu spus, pentru ca eu si cand sunt nervos par la fel de inexpresiv ca o stanca): am tinut prea mult in mine. Adicatelea n-am mai scris de ceva vreme pe blog. N-am scris pentru ca mi-am dat seama ca ce scriu nu e ceea ce vreau sa scriu. Prea multa autocenzura. Prea multa ratiune intr-o lume in care instinctele animalice pun tot mai mult stapanire pe mintile oamenilor.
Am incercat sa fiu si io un pic mai mult animal, „sa mananc, sa beau, sa fut” da’ partea mea umana ma atrage mai mult spre a invata „sa descopar, sa iubesc, sa ajut.”
Acum sunt intr-o sesiune de rap si de meditatie intensa. Sunt intr-o stare d-aia de autoizolare si de autocritica. Ma gandesc unde-am gresit, unde trebuie mai mult, unde s-o las mai moale. Incerc sa fac alegeri bune ca sa nu regret mai tarziu.
Hai ca sa nu te stresezi si tu te las s-asculti linistit o piesa buna:

Un răspuns

  1. Observ niste contradictii…spui ca nu mai vrei sa te ghidezi dupa ratiune, iar mai jos spui ca tot gandesti unde ai gresit, unde trebuie mai mult si unde sa o lasi mai moale..Sfat: lasa meditatul si actioneaza..cu cat despici firul in paispe’, cu atat mai mult pierzi esenta lucrurilor..iar legat de incercarea ta de a face alegeri bune ca sa nu regreti mai tarziu, eu sunt de parere ca mai bine regreti ceva ce ai facut decat ceva ce n-ai facut…e bine sa gresim, e bine sa mai si suferim, e bine sa ne lasam frau emotiilor, cu conditia de a invata ceva din toate astea..
    Legat de starea ta de autocenzura, vreau sa iti spun ca o impartasesc si eu..dar poate nu e un lucru chiar atat de rau..
    As asculta si melodia, numai ca „This video has been removed by the user”

Lasă un răspuns

