La multi ani, Nicolae!

Bai Andrei, fiti-ar alarma de ras sa-ti fie, opreste naibii telefonu’ ala ca vreau sa dorm. Ah, stai putin, Andrei nu-i aici, asta e telefonu’ meu. Cine ma suna? Acasa? Hm…
„Da?”
„Buna dimineata, Nicusor! Sa cresti mare, tot ce-ti doresti si la multi ani din partea noastra, de acasa!”
„Merci frumos, voi ce faceti?”
Dar stai! De ce-mi tremura mana, de ce nu mai pot gandi, de ce simt un fior pe sira spinarii pana pe pielea de pe pometii mei? Ce e asta? De ce nu mai pot scoate nici un cuvant? Unde mi-e ratiunea? Unde imi sunt capacitatile intelectuale? Stai putin! Stiu acum: au fost amortite de vocea ei plina de dragoste si caldura, toate s-au concentrat pe notiunea de „Acasa” ce a aparut pe ecranul telefonului cand acesta a sunat.
„La multi ani inca o data!”
„Merci, mai vorbim, pa-pa!”
Ah, la naiba, cat e ceasul? E 8! Asa devreme? Cum de m-a sunat asa devreme Duminica? Dar stai, ce bine ca m-a trezit devreme. Am timp sa-mi termin ce am de facut. Am timp pentru toate. Nu am timp doar pentru putina tandrete. Cand sa fac si asta, ma trezesc la realitate…

11 răspunsuri

  1. mie mosu nu mi-a adus nimic.

  2. queen v fiind EU.

  3. queen v fiind EU.

  4. =)) ieta ba,tiam lasat 3 =)) mai sterge si tu din ele.Aa,da,cuba din pitesti.acolo ti`am gasit io tie scris blogu ,inainte sa renoveze si sa picteze peretii. b-) mmm

  5. Nici mie nu mi-a adus nimic Mosu’. 😛
    :)) Si io care credeam ca promovarea pe pereti nu functioneaza 😛

  6. Haha!>:d<ma intrebam unde ai disparut,nu mai dadusei niciun semn cum ca ai fi in viata.
    Sexy legss.hahah.

  7. Am o explicatie destul de logica.Dar nu e..e..a.vreau ra zic n-am dispozitia necesara sa explic.Maine vor aparea.Ma crezi??Do you trust me??

  8. Dar..ok.Nu e voie sa vorbesti cu strainii.Asa e

  9. Gata.Uite,ar fi trebuit să ai încredere în mine d la început.M-am simţit jignită

  10. Nu,nu am spus k frumusetea inseamna machiaj excesiv and so on.NU sunt pitipoanca.

Lasă un răspuns

