Fane si Congresu’

Am fost azi la Congresul National pentru Studenti si tineri Medici organizat de SSMB. am participat la 2 sesiuni de prezentari in cadrul sectiunii de stiinte fundamentale unde am fost reprezentat de colegii mei in cadrul proiectului pe care l-am intreprins.
Am participat pe seara la un seminar de bioetica si la un workshop de cardiologie interventionala si sunt tare multumit de ceea ce am acumulat azi. Maine o sa fiu din nou toata ziua la Congres si probabil Duminica dupa ce ma trezesc din buimacie o sa mai dau detalii p-aici. Pana atunci, ciao! 😀

7 răspunsuri

  1. Hopaaa… la bioetica fusei si eu 😛

  2. Pai si-acum imi spui ;))

  3. eu am fost la transplantul hepatic…si a fost genial..omg…am ramas fascinata:)

  4. ..si puteai sa mai spui ca ai venit la 8 dimineata ca sa ma vezi pe mine prezentand si sa ma sustii…si k in pauza oarecum am iesit asa la o cana de cappuccino sau o supa de legume impreuna.. 😀

  5. pai vezi???…atat de importanta am fost incat m-ai uitat:((

Lasă un răspuns

