Cu capu’ in nori si cu picioarele pe pamant.

In data de 5 Ianuarie 2010
o sa ma indragostesc… din nou de tine


Imi place ca vine Anul Nou. Toata lumea isi face planuri, toata lumea face bilanturi, toata lumea spera la mai bine. Eh, ce m-am tot gandit eu, ca daca tot incepe un an nou, sa-l incep si eu cu o schimbare sau mai multe, dupa caz. Dar, vreau o schimbare adevarata, pentru ca deja au trecut 20 de ani de cand tot schimb ceva, dar de fapt, tot la fel raman. Primul lucru pe care-l voi schimba este atitudinea. Gata cu vorbele, gata cu asteptarile, gata cu dezamagirile. O sa-mi schimb toate visele. In ce o sa le schimb? In realitate. Pentru ca, desi gandurile mele nobile imi ridica capul in nori, picioarele sunt incercate din greu si ma ancoreaza adanc in mocirla realitatii. Dar gata, acopar mocirla, pietruiesc drumul si il luminez. Voi schimba idei, voi schimba ganduri, voi schimba atitudini, dar nu voi schimba principii si valori, pentru ca astea sunt fundamentale si fara ele nu se poate construi o piramida a entitatii reprezentate de mintea umana.
Au trecut 20 de ani in care mi-au tot fost promise schimbari, 20 de ani pe care i-am trait impreuna, 20 de ani care trebuiau sa fie ani de libertate. Dar, de acum, nu mai astept sa-mi da altcineva libertatea, nu mai astept sa-ti dea tie altcineva libertatea. De data asta, voi schimba ceva, pentru mine si pentru tine. Facem totul din nimic, draga mea, din nimic…

Un răspuns

  1. bine ca te aduc picioarele mele inapoi pe pamant 🙂

Lasă un răspuns

