Bucuresti+zapada=evil

Deci da. Azi am simtit din nou ce inseamna sa ninga in Bucuresti. Asta dupa ce pe autostrada am trecut pe langa 2 accientati. Care autostrada era inzapezita mai ales in jumtatea dinspre Bucuresti. Ok. Am ajuns in Militari. Jale! Pe bulevardu’ Timisoara era ditamai zapada si mai era si unu’ cu masina de gunoi infipt intr-un stalp dintre liniile de tramvai blocand astfel ambele sensuri + soseaua ocupata de utilitarele venite sa elibereze drumul. In 100 si ceva de kilometri am vazut 3 masini de deszapezire. Si nici una pe sensul meu de mers. Ok. Am inteles: era dimineata, lumea nu se trezise inca, lumea insemnand cei care trebuiau sa curete strazile. Dar, soferii, soferii de ce sunt atat de idioti? Si mai ales, de ce sunt atat de idioti cad e zapada pana la glezna pe carosabil? In intersectia de la strada Traian fiecare trecea dupa legea lui. Nu vedea nimeni semafoarele. Sincer nu inteleg. De ce zapada are efect si asupra creierului de sofer de autoturism? De ce se blocheaza mai rau intersectiile pe zapada decat pe uscat? Eu stiu ca e mai frig afara si neuronii nu mai functioneaza calumea, dar… chiar asa sa nu faci diferena intre rosu, galben si verde?

PS: Imi place ca atunci cand mergi cu masina si asculti radio se gaseste vreuna cu infotrafic care iti zice: „Si in Bucuresti ninge in continuare”, iar tu, nervos acolo ii zici: „Zi sa mori tu!”

2 răspunsuri

  1. Bucurestiu` e frumos cand ninge…du-te in parc, du-te seara la un vin fiert si uita-te pe geam ce frumos ninge…uita-te ce frumos arata cand e alb..parca uiti de toate blocurile alea care se construiesc de zeci de ani sau de molozu` pe care il gasesti pretutindeni…cred ca doar atunci cand ninge Bucurestiu` e curat…si parca si oamenii sunt mai curati…poate avem noroc si de data asta zapada ii spala si pe ei 🙂

  2. Mi se pare logic ca intersecţiile să fie mai aglomerate atunci când este zăpadă.Pentru că,un şofer mai ..aşa,cu o Dacie veche,se deplasează greu pe zăpadă,chiar se blochează,şi atunci vine din spate un Audi şi şoferul claxonează tare tare,că el e în Audi,şi nenea cu Dacia are şi el orgoliul lui,şi se supără că vine ăla cu Audi si claxonează aşa,şi atunci,intenţionat se deplasează şi mai greu..şi aşa mai departe

Lasă un răspuns

