Ce faci cand se stinge lumina

Mi-amintesc de vremurile trecute, atunci cand noaptea, eu si ai mei ne bagam la culcare si vorbeam despre ale noastre asteptand in pat sa ne ia somnul care nu venea pana nu apucam sa discutam cate-n luna si in stele. Erau verile alea cand luna facea ce facea si in fiecare seara imi lumina camera ca pe timp de zi. Erau serile alea cu Radio Contact, cu Lectii Particulare, cu dedicatii cand stateai 1 ora in telefon sa prinzi linia libera.
Mi-e dor de vremurile alea. Mi-am amintit in seara asta cand s-a oprit curentul. Da, s-a oprit curentul. Asta se intampla des cand eram copil. Chiar foarte des si era un prilej numai bun de povestiri. Si ce fascinat eram eu ascultandu-i pe ai’ mari. Si ce fascinat eram de felul in care luna imi lumina camera. Cum era posibil? Si sunt fascinat si acum. Dar nu mai e nimeni sa-mi povesteasca…
Ce faci cand se stinge lumina? Poti dormi, dar nu e asa fascinant. Dar daca ai luna la fereastra intri sub magia ei si incepi sa povestesti si sa asculti povesti. Exact ca atunci…

2 răspunsuri

  1. Spune tu, nu era totul mai frumos cand eram copii?Parca si sarbatorile erau altfel, ningea mai frumos, era miros de „frumos” in aer…

  2. Da, dar cum spunea si Sisu: „Fiecare varsta are frumusetea ei de-o clipa”.

Lasă un răspuns

