Ce atata flacara violet? Rozu-i la putere!

Uadafac frate, uadafac. Astazi a fost o zi d-aia ciudata rau. Gen. Examen si vrajeli. Pai ieta ce s-a intamplat. Dimineata ca tot omu’ am luat-o la goana pe A1 cu Ioana cu titiu. Si ce sa vezi, ningea. Da, frate. Si ningea de rupea si io eram intr-un tricou cu un fes pe cap si fular la gat. Tricou’ era cu maneca lunga, dar un tricou ramane tricou iarna. Si ieta, am ajuns la facultate. Multa vrajeala mult cica invatat si multa labareala cum e mereu inainte de examene. Si intinde-te si scapa de plictiseala cum poti si treci timpule ca treci prost si fara rost. Am dat examen la histologie, practic. Noi tot semestru’ am desenat niste desene desenate care cica ne-a zis alias Asistentu’ de la Laborator ca ne ajuta pe noi sa ne formam mana de desenatori iscusiti. N-am prea inteles care-i legatura cu Medicina, da’ in fine. Si ieta, vine inainte de examen si zice ca cica cine n-are desenele la el sa plece acasa. Pababibam, soc! Uadafac, iu ghi ia io. Si bineinteles ca majoritatea nu le-aveam. Si unii le aveam la mama dracu’ prin tara imprastiate. Io am avut noroc si le-am lasat la Bucale. Stai asa ca luasem o pauza. Uitasem pe unde am ramas. Aa, da. Ramasesem la momentu’ cand am realizat ca am alea la Bucuresti si ca tre’ sa ma duc sa le iau. M-am gandit si mai bine si am zis sa-l sun pe Vali sa mi le aduca. Si am stat asa cu sufletu’ la gura si cu frigu’ in oase in poarta facultatii in ninsoare sa vina. Si a venit. Si urca repede la laborator si ce sa vezi, zic sa iau si io un halat ca nici d-ala n-aveam. Si cer unu’ p-acolo si imi da Ana halatu’ ei. Care era roz. Da’ totusi parea bun de mine. Asta pana l-am imbracat si am vazut ca nici pana la buric nu-mi ajunge. Ca sa nu mai zic de incheiat. Si intru eu acolo. Asta cand ma vede sa moara de ras acolo (auzisem ca cica ar fi nervos si suparat pe noi, da’ cand m-a vazut i-a trecut instantaneu), am zis ca face infarct. Zic io acolo, va rog dom’ doctor ca sunt si io amarat, venii de la mama dracu’ in fuga. Primiti-ma si pe mine. Nici nu s-a mai gandit si mi-a luat desenele, ce era sa mai zica cand m-a vazut asa roz. Si da-i cu mistourile dup-aia: ca ti-a intrat la apa, ca s-a colorat la masina de spalat, ca asa ca pe dincolo. Eh, tot e bine ca m-a primit. Si am facut acolo nu-stiu-ce, am luat si am plecat. Sarumana, pa si pusi! 😀

Un răspuns

  1. Tocmai tu n-aveai halat, care imprumuti si la altii:))

Lasă un răspuns

