Sesiune, dulce sesiune

Sa recapitulam!
Azi e Sambata. Toata saptamana am citit (acuma daca am si invatat ceva si mai bine) 3 carti de Anatomie. Maine urmeaza sa invat cursurile. Am o stare de om teleghidat. Nu-mi mai vine sa mananc, sa beau si sa-mi satisfac alte nevoi fiziologice. Sunt asa, ca un castravete Cornichon, care e o leguma cu aspect exterior incretit. Sau mai bine: ca o varza creata. Da, cred ca varza e mai potrivita. Dar hei, mintea mea nu e orice varza. E o varza creata! Eh, e ceva.
Hei, si ce sa vezi: a inceput sa ninga. Ninge ninge viscolit, vorba poetului. Si e foarte frig, deci adio plimbare cu bicicleta. O sa trebuiasca sa-mi petrec timpul liber pe care-l voi avea maine (asta daca il voi avea) prin vreo bodega. Sau in casa. Sau poate-mi fac ambitie si ies oleaca la bustu’ gol sa fac in ciuda anotimpului.
Luni e examenu’. Mie de obicei imi plac examenele. Sunt innebunit dupa ele. Dar, de data asta nu voi fi pregatit suficient. Vorba americanului: „you win some, you lose some”.
Acum, eu vreau sa treaca examenul sa pot sa ma relaxez si io 2-3 zile ca sa ma apuc de invatat pentru celelalte. Poate facem si noi un munte, o zapada, o ceva…
Eh, hai ca ma tirez oleaca ca intarzii la combinatia de seara si nu-i asa, anu’ asta vreau sa scot maxim din toate combinatiile. Maxim am spus!

2 răspunsuri

  1. ce-mi place ca mai sunt si altii in starea in care ma aflu eu acum…:D eh, maine vom fi o salata de varza…

Lasă un răspuns

