Mud Race @Pitesti

A fost un week-end infernal murdar in Pitesti datorita concursului de ciclism ce a avut loc in padurea Trivale unde amatorii de senzatii tari si de biciclete au avut de-a face cu un traseu destul de dificil prin frunzele putrezite si zapada semi-topita dintre copaci. Au fost si cazaturi, au fost si situatii limita, dar toti participantii au reusit sa treaca linia de sosire.
Iata si cateva imagini din galeria lui Joker:

4 răspunsuri

  1. când a fost ? auzisem despre el și la un moment dat am fost tentat să mă interesez să merg dar.. i guess it’s too late.

    tu ai mers?

    • Am fost dar n-am participat. Pe 20 sau 21 februarie s-a intamplat parca. Stai linistit, organizatorii au spus ca asta e doar inceputul si sa ne asteptam la alte curse anul asta.

      • ok thanks. :d
        și cum a fost ? adică un review ceva ? a meritat sau .. ?

        • Eu de pe margine am vazut un spectacol pentru care a meritat sa stau in noroi si zapada ca sa fiu mai aproape de actiune. Participantii mi s-au parut foarte multumiti si incantati de competitie mai ales ca organizarea a fost fara cusur.

Lasă un răspuns

