Ole, ole

Nu mă descurc prea bine în a înţelege limba, dar înţeleg totuşi despre ce vorbeşte el acolo. Am vizionat documentarul de curând şi mi-a plăcut. E greu de explicat în cuvinte fenomenul pe care l-a creat omul ăsta, dar filmul e destul de explicit.
Destul cu vorba, i quiero todos! (sper că am scris corect).

5 răspunsuri

  1. pero que semnifica „i quiero todos”? vrei sa zici „eu iubeste toti”?:))))

  2. Fane, respectele mele ( cum ar zice francezul „Chapeau!”), esti un poliglot ( e de bine, ca sa inteleaga toata lumea.) (Scuzoaiele mele pentru lipsa diacriticelor.)

    • Oo da. Sarumana, dar nu cred ca e chiar asa. Stiu si io o limba straina, jumate din alta si franturi din restu’… nu stiu cat de bine e, dar merci.

  3. uopa,estas embarrraasssadooo

Lasă un răspuns

