Cogito ergo sum!

Ehe, mult am lipsit eu de pe-acilea. Multe întâmplări nefericite s-au petrecut şi câteva fericite, pentru că, nu-i aşa, viaţa e grea şi fiecare trebuie să ne ducem crucea.
Mi-a lipsit mult să scriu pe blog, dar nenorocirea a făcut ca tehnologia să mă părăsească. Am supravieţuit şi fără, pentru că se poate, nu cum cred unii că fără telefon (pe care l-am spart) sau fără calculator (care a luat foc) nu exişti. Ei bine, se poate! Cogito ergo sum!
Şi totuşi… mi-a părut rău. N-am putut să scriu despre prima zi de primavară, despre primii arbori înfloriţi pe care i-am văzut intr-o zi când mergeam spre casă dinspre şarpele de fier care m-a purtat atâţia kilometri. Aş fi vrut să scriu despre puştiul cu tumoră pe creier pe care l-am întâlnit la Parhon sau despre Moarte, care a făcut două victime într-o singură zi la mine în bloc (Bunul să-i aibă în pază!). Dar vai, cum să uit pădurea de argint pe care o văd din tren în depărtare sau dealurile după care n-am ştiut niciodată ce se află.
Eh… Pentru astea va fi timp. Noi să fim sănătoşi, că pe restu’ ni le-om face în vreun fel.
Pâna una alta, îţi urez un Paşte fericit şi să ai o viaţă bună.

Un răspuns

  1. Welcome back

Lasă un răspuns

