Prea tarziu

Fata scumpa si draga,

Ce ma fac eu cu (mai bine zis „fara”) tine, puisor? Ce ne facem noi doi, amandoi? Atat de departe unul de celalalt. Dar sa stii ca eu nu te uit oricat de indepartati am fi. Ai incredere ca nu te uit.

Ei bine, iaca simt sa-ti spun ca tare mi-e dor de tine. Mi-e dor de tine cam tot atat cat ii e dor greierului de primavara. Poate e putin, dar e suficient cat sa-mi tii mintea ocupata. Sa stii ca iar te-am visat. Nu mai tin minte in ce imprejurari, dar era de bine. Mintea, ea, stie singura ce viseaza, in orice caz nu tine seama de parerile mele.

Eh, astea fiind zise, sa trecem la lucruri mai palpabile cum ar fi… pielea ta fina sa zicem. Oo, da! Cata finete! Si cat de moale si ferma e! Nu prea ma pricep sa exprim in vreun fel ceea ce cred sau simt. Pur si simplu ma bucur de clipe doar in sinea mea. Mi-am inhibat atat de mult emotiile, sentimentele pentru a putea fi deasupra oricarei suferinte incat acum cand vreau sa simt din nou bucuriile vietii, mi-e greu. Tare mi-e greu. Dar cu tine am inceput din nou sa gust farmecul trairilor. Imi doresc sa te descopar putin cate putin. Nu pari sa fii ca altele. Esti atent selectionata, cum s-ar zice. Sunt curios sa vad ce femeie deosebita are sa infloreasca in persoana ta. Pentru asta nu trebuie sa faci prea multe. Tin la tine si vreau sa te vad implinita. Orice ajutor ai nevoie vreodata poti sa apelezi la mine, iar eu o sa te servesc cu placere. Stiu ca nu par sa cred intotdeauna ce spun, insa asta pentru ca ao o viata suficient de tulburata. Nu sunt in apele mele mai tot timpul. Am mintea incarcata de ganduri grele. Trebuie sa ma obisnuiesc cu lucruri care nu par firesti pentru majoritatea oamenilor. Poate la un moment dat voi avea in mainile mele viata vreunui om si va depinde de mine daca isi incheie socotelile.

Te-as putea considera prima mea pacienta. Dar nu in sensul ca ai fi bolnava de ceva, doar pentru ca pur si simplu: I LIKE CARING FOR YOU!

Crezi in destin? Eu nu, dar prea imi vin unele lucruri ca gata- facute. Mi-am dorit unele lucruri pentru care eu nu stiu sa fii facut ceva care sa ajute la infaptuirea lor, dar ele mi-au venit ca pe tava. Nu inteleg cum si mai ales de ce tocmai mie. Poat ma subestimez eu si da, de cele mai multe ori asta fac.

Oamenii ma gasesc „interesant”, cum mi-a spus odata o persoana in varsta. Se prea poate, insa nu de putine ori mi se intampla sa afisez o figura de stanca: fara griji, fara fericiri.

Credeam inainte ca eu singur voi schimba lumea. Aveam visuri marete. Chiar reusisem sa ii imbunatatesc pe cei din jurul meu, dar cum timpul nu-mi mai permite, m-am mai domolit. Ma gandesc cateodata cat de imposibil e sa schimbi oamenii, insa ma trezesc deodata si imi dau seama ca totusi se poate si incep sa scormonesc in mintea mea in cautarea unei idei potrivite.

Of, draga mea. Am inceput sa scriu lucruri pe care probabilpe tine nu te intereseaza. As fi vrut sa scriu mai mult despre tine, sa-ti povestesc cat de bine ma simt in preajma ta, desi uneori sunt stingher.

Ah, se termina foaia. E singura pe care o am. Sper sa ma ierti pentru scrisul meu, dar iti scriu din tren si-mi vine greu sa-mi pastrez echilibrul.

Ne vedem in curand!

Mi-e dor de dorul tau,

12 răspunsuri

  1. Imi amintesti de Stefan Gheoghediu din „Ultma noapte de dragoste, intaia noapte de razboi”, aveti o gandire asemanatoare… sau poate e doar impresia mea…

  2. Of, draostea asta… Ce face ea din om neom…

  3. super.bv

  4. si asta acu’ zici? ma nebun esti ma.

  5. Se vede ca mergeai cu trenu prin Românica, la ultimu paragraf ti-a tremurat oleaca „stiloul” pe „foaie” ;)) Oricum e vorba aia: whatever keeps you ticking… g’luck

  6. sunt tare curios..pentru cine e?

  7. pentru?

  8. 🙂

Lasă un răspuns

