Ai grija de aproapele tau!

Nu stiu altii cum sunt, dar mie nu imi place sa primesc cadouri, bani pentru serviciile prestate, goluri la fotbal, pistoale peste mutra si borcane in cap. Frate, ce-mi place mie e sa ofer. Ma simt implinit si am o satisfactie sufleteasca deplina atunci cand fac un bine cuiva. De asta imi place sa dau inghetata, ciocolata, tigari, la muie, la buci, limbi… Astfel simt ca aduc fericire celor din jurul meu, si la urma urmei mai importanti decat propria mea persoana si fericirea mea personala sunt oamenii care ma inconjoara. Prin fericirea lor imi traiesc si eu fericirea.
Vedeti, dragi colegi, de asta sunt io suparat in ultima vreme cum m-ati vazut voi pe la facultate. N-am mai facut oameni fericiti in ultima vreme.

10 răspunsuri

  1. cum ma, nu-ti place sa primesti cadouri?:D

  2. Cum maaaaa, nu mi-ai dat tu o tigara cand am avt lucrarea la engleza? :)))

  3. ce dragut! (cu exceptia catorva expresii :D)..desi cred ca-ti place sa si primesti..macar zambete daca nu mai mult 🙂

  4. in ziua de azi, pana si zambetele le primesti rar..

  5. Tigari si Inghentata =)))

Lasă un răspuns

