Dragostea sta scrisa pe un colt de foaie

A-ti imagina inseamna totul, a sti nu inseamna nimic.

Nu te cunosc, nu ma cunosti, dar intre noi sigur e ceva. Or fi feromonii, o fi subconstientul, o fi pur si simplu dorinta noastra… sau poate toate? Nu asta e important. E ceva care ne-a adus impreuna si ne tine in suspans pe amandoi. E ceva in personalitatile noastre care ne tine in priza tot timpul. Sau poate nu e nimic si totul e in imaginatia mea.
Da, e chiar asa. Mintea-mi joaca feste. Totul se-ntampla in jurul meu fara nici un sens. Zilele trec repede, iar noptile par sa nici nu existe. Tot timpul pare sa se fii oprit la clipa in care o soapta mi-a gadilat auzul. Si acea soapta pare sa fi capatat o figura, un zambet, o privire, o atitudine, un caracter.
Spun mereu ca e frumos sa visezi. E mai frumos ca visele sa ti se-mplineasca si asta se intampla doar daca faci ceva in privinta asta.
Inima imi bate puternic, sangele imi zvacneste in tot corpul. Nu mai simt durere, doar placere. Vad la fel de colorat in intuneric precum si in lumina.
Dar toate astea sunt fabulatii. Toate sunt doar in imaginatia mea.
Si totusi, pe un colt de foaie scrie: „Te iubesc!”

28 răspunsuri

  1. Am si eu problema mea: daca o iubesti de ce nu-i spui? Direct, nu in felu` in care o faci deja:D

  2. geeeeez:)) ai chef de caterinca?:)) eu vbeam serios cand ti-am zis ca e bine sa spui cuiva ca il iubesti daca asta simti:D

  3. de ce ma ignooori?:-w

  4. mda, ingrosatul literelor sa stii ca nu-si avea rostul. Faptul ca te-am intrebat ceva si tu raspunzi incisiv e mai mult decat deplasat. In fine, fiecare raspunde intrebarilor intr-un mod caracteristic varstei psihice, nicidecum fizice.

    • Literele au fost ingrosate de prima data de cand am scris articolul. Eu am vrut sa-ti demonstrez cu intrebarea aia ca totul e in imaginatia mea..

  5. „Ba nu. Daca ii zici unei persoane ca o iubesti, te ia la misto si se duce totu’ pe pula.” Eu cred ca tu m-ai luat la misto in momentul in care te-am intrebat daca te iubesc iti spune ceva. „hai sa dam cartile pe fata” si toate cele sunt spuse la misto si intr-un fel incisiv.
    Nu e general valabil ca lumea te ia in pula daca zici te iubesc. Ar trebui sa te gandesti ca sunt oameni carora le place sa faca lucruri frumoase pt tine si care tin la tine. Acum daca tu nu poti sa zici te iubesc sau sa iti dezvalui sentimentele, nu inseamna ca daca cineva iti zice ceva frumos te ia la misto.

    • Crede-ma. Mi s-a intamplat de prea multe ori sa zic „te iubesc” cu sinceritate si am fost luat la misto 😀

      • eh na si-acum ii bagam pe toti ii aceeasi oala nu? Si mie mi s-a intamplat de multe ori sa imi iau tepe sau sa fiu luata la misto pentru ca… diverse motive… insa asta nu inseamna ca daca cineva imi zice ca tine la mine cred ca ma ia la misto 😉
        si acum revenind la post, exista o persoana careia iti e greu sa ii zici ca o iubesti?si te rog nu ma lua iar cu totul e in imaginatia mea:)

  6. imi place de tine,de la un timp vad ca faci pe sensibilu’ cu posturile tale,cine nu te cunoaste chiar te crede :))) 😛 bravo tie,e frumos sa te pacalesti pe tine insati

  7. eu cred ca esti in love sau cel putin in cautare:D de-aia faci tu pe sensibilul ca te-ai prins ca boemitatea prinde la fete:D :”>

    • Nu prinde deloc. Deci nu e asta 😀 Pur si simplu asa sunt io, sensibil si puternic in acelasi timp 😀

      • Cu asta te-a cam prins, mai Fanele, mai ;)) Hai, zi p bune, cin’ ti-a pus poalele’n cap? :>

        N.B. Fiind un om puternic, te rog sa nu ma bati la facultate pt commentu asta.. ma bazez p sensibilitatea ta ;;)

  8. =)) buna asta:)) toata lumea s-a prins ca e vorba de o gagica:))

  9. si ce conteaza ce zic altii? atata timp cat ai parte de catharsis, scrie. poate citeste si ea. si poate isi da seama de ceea ce nu vede.daca asta ar avea vreun rost.. sau poate o sa citesti tu mai tarziu si o sa’ti dai seama ca erai un fraier.nu are nicio importanta. deci, scrie!

  10. sa inteleg ca e un obicei sa scri te iubesc pe un colt d foaie ?:P

  11. marelevid te vrea fane… =))

Lasă un răspuns

