Versatul Cartierului

Aş fi vrut să scriu despre dragoste, din nou, dar cu altă ocazie. Astăzi vorbim, după mult timp, despre Cartieru’ Minunat.
Nu ştiu în alte părţi cum e, da’ la mine în cartier sunt câte unii (de fapt e unul singur care mai are câteodată ocazia să-şi găsească câte un aghiotant căruia să-i bage în cap prostiile pe care chiar el le îmbrăţişează ca pe nişte adevăruri absolute) care când se gândesc să facă ceva pleacă fix cu ideea că n-ai cu cine. Si îl critică pe ăla şi pe celălalt că nu vrea, că e fătălău (Cât urăsc cuvântul ăsta!) şi începe şi dă el lecţii de viaţă despre cum ar trebui să facă şi ce frumos ar fi şi cum face el şi ce frumos e când face el şi tot aşa.
Că pleacă cu idei preconcepute care nici măcar nu se apropie în vreun fel de adevăr şi nici măcar nu au vreo legătură cu realitatea e una, dar când începe să-ţi zică despre tine ceva care tu ştii sigur că n-are cum să fie aşa – pentru că nu poate să te cunoască nimeni mai bine decât te cunoşti tu – chiar e aiurea. E exact cum ar veni cineva la mine şi mi-ar spune că pe mama o cheamă Voichiţa când pe ea o cheamă Mariţa de când i-au făcut certificat de naştere.
E enervant aşa ca idee, da’ îl laşi să vorbească dampulea , poate îşi dă seama că e penibil şi că vorbeşte aiurea şi se opreşte. Da’ nu se opreşte şi tot ce poţi să faci e să schimbi subiectu’ sau să pleci ca să nu-ţi strici seara din cauza lui.
Cum ar veni tu să vii acum să-mi spui mie că manelele e cele mai nambăr oan şi eu să te ignor profund şi să mă întind în pana mea în pat că mi-e somn în puii mei.

Lasă un răspuns

