Culmea sărăciei

Să nu mai ai minute în reţeaua săracilor ( COSMOTE ).

Cum ar veni sunt unii care au în COSMOTE discuţii interminabile. Vorbesc de dimineaţa până seara şi toată noaptea de parcă totu’ s-ar reduce la a vorbi pe telefon. Ce-a făcut cartela cu 2000 de minute în reţea din oameni! I-a transformat în teleghidaţi. Ca să vezi, aveam o colegă în liceu pe care, de dimineaţă când mă întâlneam cu ea şi până după-amiază când plecam, o vedeam tot timpul cu telefonu’ în mână. În pauze vorbea, în ore îşi dădea mesaje şi toate astea bineînţeles cu aceeaşi persoană. Şi ce să vezi? După ore, omu’ din telefon îşi făcea apariţia pe culoarele liceului. Şi atunci iar vorbe, iar discutii nelimitate cu minute interminabile şi nelimitate.Asta probabil până seara când, înainte de culcare, sau poate până adormeau, îşi dădeau ultimul mesaj. Şi totul reîncepea a doua zi dimineaţă. Ok, înţeleg, dragoste mare, vrei să fii lângă partener/ă, da’ ce poţi să vorbeşti în continuu, în continuu? Şi cunosc mulţi în situaţia asta. La naiba, eu am o scârbă de a vorbi la telefon ceva de speriat şi când îi văd pe ăştia care vorbesc întruna la telefoane m-apucă pandaliile. Şi dacă mai eşti şi într-o discuţie cu o persoană şi îşi dă mesaje şi se sună cu altcineva când e cu tine îţi vine să-i dai cu barda între ochi.
Genu’ ăsta de apropiere între oameni mă sperie. Eu sunt fanul strângerii de mână şi al vocii asociate unei priviri şi unei mimici naturale.
Sună paradoxal, nu? Dacă o iei aşa şi blogu’ e ceva diabolic (Doar că am acoperire cu poza din antet. Frumoasă privire am, nu?). Dar, la urma urmei, eu nu scriu în continuu aici aşa că mă scuzi, eu nu intru în aceeaşi oală cu abonaţii la reţeaua săracilor cărora de foame nu le mai tace gura. Nu că io aş avea vreo chiftea în burtă, da’ vorbesc şi io să n-adorm.

4 răspunsuri

  1. „Şi dacă mai eşti şi într-o discuţie cu o persoană şi îşi dă mesaje şi se sună cu altcineva când e cu tine îţi vine să-i dai cu barda între ochi.”
    excuse me,you’re always talking on the phone when we’re out ^^ .

  2. un minut acum,un minut peste o secunda,alte 4 minute peste alte 4 secunde.crede-ma ,e mai enervant :))

Lasă un răspuns

