Unde să te ascunzi pe furtună

Având în vedere că la ora asta târzie plouă de rupe la Piteşti, m-am gândit să-ţi arăt unde mă ascund eu când mi-e frică:

Da, te-ai prins! Mă ascund după degetul înfipt în pizdă.
Şi asta e valabilă şi în cazul în care credeai că înjur şi spun prostii p-aici sub protecţia anonimatului oferit de lumea virtuală. Nu, ai văzut unde mă ascund. Acolo mă găseşti. Da’ acum dorm, deci fără deranj până la 9 jumate dimineaţă ( Mă respect, ce freza mea! Program de vară, dorm până târziu! ). Ia de colea melodie să te divertismentezi sau aşa ceva. Plus, cumpără albumu’. Merită!

3 răspunsuri

  1. „Ma ascund dupa degetu’ infipt in pizda” sper ca nu inseamna ca acea pizda e a ta, ci ca u esti poate ala din spatele aparatului care a facut respectiva poza :))) Bafta!

    P.S. (In caz contrar, CHIAR ca „asta e sfarsitu’ ” :)))

  2. eu am inteles ca e o femeie care mananca un hamburger:|

  3. 2 buze? :-s

Lasă un răspuns

