Cum ar veni, jos cenzura!

Aud şi io trecător de ceva vreme încoace de toate chestiile alea cu „cenzură pe internet”, cu un fel de CNA, cu sloboz la tavă, hârcă de muci şi lapte carbogenizat de la sfârc. Din câte înţelesăi în toată ignoranţa mea, ăştia vor să cenzureze doar înjurăturile, pupincurismele la adresa tovarăşilor ingineri doctori academicieni, savanţi de renume mondial fiind permise şi aplaudate. Cum ar veni, blogu’ ăsta ar dispărea instantaneu, că de, e scris în limbaju’ de pe stradă, nu din şcoală. E cu pulă, cu pizdă, cu coaie, cu futute-n gură, cu lua-v-ar dracu’ şi mânca-v-ar focu’ iadului de imbecili cu cine v-a adus în faţa mea să-mi turnaţi mie cretinisme d-astea şi insulte la adresa libertăţii fiinţei umane. Cum zicea Larry Flint: „Libertatea de expresie nu înseamnă libertatea gândului pe care îl iubeşti ci a gândului pe care îl urăşti, pe care îl urăşti cel mai mult!„.
Acu’, io n-am trăit în comunism la o vârstă la care să-mi dau seama de ce se-ntâmplă în jurul meu, dar mi-a povestit mie unu’ de era reporter pe-atunci că a făcut el un articol care zicea de naşpa despre administraţia respectivă şi cu toate astea, a trecut de cenzura de atunci şi a văzut şi tiparu’ şi lumina zilei şi a trecut şi prin mâinile şi pe sub privirile multor oameni.
Acum, asta era pe timpu’ când libertatea nu avea mare însemnătate. Să-mi bage mie căluşu-n gură sau beţe-n tastatură acum când zice-se suntem un stat democratic în care drepturile şi libertăţile omului sunt respectate
ar fi chiar absurd.
Şi dacă s-ar întâmpla asta printr-o mare măgărie, eu propun să ne-ntoarcem la vechile practici cu fluturaşi împărţiţi printre oameni, afişe lipite pe ziduri, mesaje scrise cu vopsea pe pereţi şi tricouri pe care să ne imprimăm o muie şi sub ea „băsescu”.
Să mă fut în ea de treaba. Ce pula mea, înjur!

Un răspuns

  1. De, bah, acu ce dracu’ sa mai zic, e asa cum ne asternem sa dormim, carevasazica „Traim cum am votat” (acu astept flegme si injuraturi de la toti pedelistii si pro-basescienii care or sa ma faca cica „pesedist”; astora toti le zic MUIE PSD, MUIE PD! – ca, de, „ce pula mea, injur”)

Lasă un răspuns

