Iubesc femeile, da’ nu p-astea!

Dimineaţa asta a fost una de tot căcatu’. Ietă ce mă găsesc eu zmeu să întreb fetele de vorbă. Fetele… e mult spus. Ce pula mea zic eu aici? Nu stau acum să jignesc fiinţele umblătoare purtătoare de pizdă şi de un cap sec, dar înţelegi tu cum stă treaba.
Am deschis frumuşeanu messu’ şi văd acolo „sweet pula mea”. Îi dădusem cu câteva zile în urmă mesaj să vină să-i dau ceva bun, adică cum ar veni clătite. Că bună, că ce faci, că bine, tu? Bine. Şi mă-ntreabă că cică ce era cu mesaju’ ăla. I-am zis respectiv că vroiam să-i dau o clătită şi un sărut. Ea s-a dat lovită, cică nu mai mănâncă clătite. Io, curios din fire, de ce? Ea, mironosiţă, că nu are voie. Io că în situaţia asta îi dădeam doar un sărut, ea că nici d-alea n-are voie. Eu, îngrijorat din fire, „ai hepatită?”. M-am gândit că n-are voie clătite că sunt cu ou şi fac rău la ficat şi că n-are voie sărut că e contagioasă. Ea: „am p matamare/lasaman pace/hai k plek/pa”. Aici s-a rupt filmu’. Reacţia normală era: „Păi futu-te-n gură de proasta pizdii, ai pe mama-mare, a? Futu-ţi grijania mă-tii de prostituata dreacu’ ce eşti. Ţi s-au aprins băşinile în capu’ ăla sec de provincială plimbată la Capitală. Te-ai tras la Bellagio şi gata, nu-ţi mai cade ţărână din poşetuţa pizdii? Ată-mă-n sufletu’ tău de jepata morţilor mă-tii.” Bineînţeles că eu mi-am reprimat gândurile şi am zis simplu şi galant: „bine. pa!”
Păi bine mă, auzi la ea. Dacă o vedeam în faţa mea cred că-i dădeam şi un capac. Adică cum ar veni am avut grijă de ea, pula mea şi acum îmi face d-astea? ‘Te-n gură de muistă.
Asta fu prima. A doua e una de se aude prin oraş că e d-aia de le ia în gură rău de tot, „cur cu beu şi cu pete pe pizdă”. N-am zis eu. Prietenele ei în special. Ştii cum se-nţeapă una pe alta. Abia dacă o cunosc. Mie mi se pare o tipă super-ok şi la urma urmei ce face ea şi cu cine face e treaba ei. Da’ ietă ce vorbesc io cu ea, îmi zice să-i zic de una care înţelesesem io că îi zice Zee. Dup-aia mi-am dat eu seama că ea scrie în loc de „zi (spune)” „zee”. Cum ar veni „pee (pipi)”. În fine. Apoi m-a luat cu d-astea: „pot să te rog ceva?” şi eu cum sunt deschis la toate doleanţele bineînţeles că n-am refuzat-o. Şi mi-a turnat-o: „ai să mă împrumuţi cu 15 lei? ţi-i dau luni că am nevoie neapărat mâine” şi vrăjeli d-astea. Reacţia normală era: „Păi, fă, futu-ţi morţii mă-tii, eşti soră cu mine să-ţi dau bani? Ne-am lovit geamantanele când am plecat în armată? Îţi dau eu muie? Te fut eu? Marş la cerşeală în gâtu’ mă-tii de târfa dreacu’!” Bineînţeles că şi de această dată m-am purtat exemplar şi i-am răspuns amical că nu pot să împrumut persoane pe care le văd rar spre deloc şi care atunci când mă văd nici măcar nu se uită la mine, nici măcar nu-mi răspund la salut (încă un motiv să-i fut pe mă-sa în gură că a făcut-o atât de retardată). Apoi i-am făcut teoria băţului de chibrit în 3 rânduri şi n-a mai zis nimic. Cât tupeu pe ea, auzi, să-mi ceară mie bani. După ce că n-am îi mai dădeam şi ei. Păi ce, îmi provoacă mie orgasme? Nici nu ştie cum mă cheamă, în sloboz.
Şi ca să nu mai zic că una mi-a tras ţeapă original. Îmi tot spune de o grămadă de vreme că mă sună să ieşim şi mă minte că e la Bucureşti, când colo am vazut-o seara pe bancă în faţa blocului. Măcar de-mi zicea că nu, nu să mă mintă aşa, ce sloboz?
Când dau de asemenea comportamente îmi vine să intru în pământ de ruşine că pot să îndrăgesc suratele unor asemenea specimene. Faceţi sexu’ feminin de râs, „fă, jepatelor!” – citat din Tâlharu’.
Adevăratu’ prost am fost eu că mă mănâncă-n cur să încerc să port conversaţii inteligente cu fiinţe necugetătoare. Şi m-am mai şi exprimat penibil. Prost oi fi io de nu le-oi da câte un capac când le-oi vedea. Ată-mă-n sufletu’ lor.

6 răspunsuri

  1. da’ tu intrebi toate fetele ma daca vor sa le dai clatite? :))=)) si eu care aproape ca ma simteam speciala,dar apoi m-am gandit mai bine
    eu ti`am mai zis tie ca astea care nu te stiu,te cred romantic si bla bla =))))

  2. din cele 1000 😛 . Eu creca’ tu esti nebun ma Stefane ma.

  3. Nu o stii ma paia …caut iubire adevarata si dau doar de curve ….da astea nus curve snt tarfe e prima mana …

  4. omg:O ce limbaj licentios ma nene:| si eu care te credeam boem, asta first of all, si second of all pe mine de ce nu m`ai chemat niciodata la clatite?:(

Lasă un răspuns

