Comunitate de căcat

Păi cum să nu urăşti ţara asta? Păi ată-mă-n ei de retardauri care nu-şi văd de treaba lor.
Ietă ce eram io p-afară aseară cu înca vreo 20 de indieni şi ne jucam şi noi în parc, de, ca copiii ce suntem. Mai un telefonu’ american, mai o mima, mai o orgie… Şi la un moment dat ajungem să jucăm şi pititea. După ce ne-a luat cam juma de oră să numărăm şi să stabilim cine unde şi cum se pune, iote ce-apar doi comuni(şti)tari în uniforme de culoarea slobozului spălăcit. Că ce-i cu gălăgia asta, că buletine aveţi? Şi s-auzea un greiere dintr-un boschet. Io de colo: „Pauză!” Că hai pe rând să daţi datele. Între timp, jumate dintre noi fugiseră să se ascundă, că de, jucam pititea. Ne-am dus noi aşa uşureanu să prezentăm datele care mai de care mai complete sau mai incomplete (de ce sloboz să-mi ceri când expiră şi de cine a fost eliberat? Nu-ţi ajunge cnp-u’, seria, număru’… What the pula mea? Adică, io te inţeleg că vrei să vezi cine sunt, da’ în pana mea, buletinu’ nu e tratat de fiziologie să-l învăţ din scoarţă în scoarţă) şi erau două fete mai pe bancuţă aşa care şuşoteau. „Domnişoară, uşor cu gălăgia. Vrei să-ţi dau amendă?” Păi pe ce? Adică sloboz, nu e ca şi cum ar fi strigat. La naiba, eu eram mai lângă ele şi nu înţelegeam ce zic, da’ comnui(stu’)taru’ pizdii care era la 5 metri? Unu’ cică: „Păi mai e vreuna domnişoară?”, gaboru’ cică „Dacă nu e căsătorită e domnişoară.”. Fiecare cu dreptatea lui.
La sfârşit nu tu faceţi linişte, nu tu mutaţi-vă mai încolo, cică „încercaţi să mergeţi acasă!”. Eu nu suport chestia asta cu trimisu’ acasă. Zi-mi du-te mai încolo, zi-mi mută-te d-aici, da’ nu zi în sloboz să mă duc în casa pizdii. Poate n-am casă, poate sunt boschetar şi dorm în parc, poate acolo e casa mea. Atunci ce poţi să-mi mai zici? În ce pizdă de casă mă mai trimiţi?
Frate, te înţeleg, trebuie să-ţi faci treaba, da’ încearcă omule să nu te mai umfli aşa. Vezi-ţi de treaba ta şi înţelegem şi noi că se fac reclamaţii şi ne mutăm mai încolo.
Apropo de reclamanţi. Ne-am mutat noi dintr-un parc în altu’ că pititea trebuia să jucam cu orice preţ. Şi ne-am jucat noi vreo 3 ture şi strigă unu’ de prin cartier pe unu’ de era cu noi, că bă vezi că tata vrea să doarmă, că se duce la muncă, că sloboz, că plecaţi d-aici. Hai du-te-n pula mea, m-am gândit eu. Ce pula mea, frate? La urma urmei şi printre noi erau oameni care se trezeau dimineaţa să meargă la muncă şi nu e ca şi cum au nişte servicii uşoare de poa’ să doarmă şi nici pe şantier nu „lucrează” ca să stea 10 inşi să se uite la unu’ cum pune şaibe la şuruburi. Oamenii au servicii unde trebuie să alergi, unde lucrezi cu oameni deci nu e chiar aşa cum crede lumea. Şi la urma urmei, ce, eu când mă trezeam dimineaţa la 6 ca să ajung la 8 la cursuri şi mai ajungeam acasă seara la 9 comentam ceva dacă era gălăgie sau ceva pe la miezu’ nopţii? Nu comentam, păi ce sloboz! Fiecare face ce vrea, când vrea din partea mea. Acum, să stai toată ziua la băută şi apoi la 1 dimineaţa să bagi bormaşina în pereţi cum am păţit-o eu cu nişte muncitori de veniseră să-i facă apartamentu’ lu’ vecinu’ de sub mine nu e normal. Da’ nici să te iei de copii (care ştim cu toţii că nu pot dormi după-masa că trebuie să se joace) că se joacă cu mingea pe terenu’ de fotbal, sanchi, în timpul programului de linişte de la 2 la 5 nu mi se pare normal. Păi ce sloboz mă? Adică, nu înţeleg. Eu dacă lucrez de exemplu de dimineaţa de la 7 până seara la 8 şi dup-aia vreau să mă joc şi io o miuţă, un tenis, un sloboz în spatele blocului nu pot că vrea lumea să doarmă. Păi ce sloboz, şi io trebuie să dorm, da’ vreau să mă şi joc în pula mea, că dacă nu mă joc mă enervez rău şi vine unu’ să-i rezolv ocluzia intestinală şi îl tranşez de nervi.
În pula mea de libertate prost înţeleasa şi organizată. Şi aşa e peste tot cred, nu numai în slobozu’ ăsta de la noi din ţară. Numai că la noi sunt şi poliţiştii ăştia comunitari care ne fac zilele amare şi ne provoacă un sentiment de permanentă detenţie.
De ce trebuie să existe aşa ceva? Nu poate să fie mai multă poliţie normală? Sau jandarmi? Mai colaborăm, mai prindem hoţi care fură de prin maşini sau genţi cum s-a înt’mplat de câteva ori prin cartier. Ăia sunt de treaba şi ne înţelegem ca oamenii cu ei. Cum să vină unu’ cu 4 clase să-mi dea mie amendă şi să nu înţeleg ce a scris pe procesu’ verbal că habar n-are de gramatica şi ortografia limbii române.

10 răspunsuri

  1. ce e cu limbaju` asta dubios la tine? pala la urma de ce nu ti se pare normal sa existe ora de liniste?:|

  2. pana*

  3. pai da mah fane, ca noi te stiam baiat finut si pudic, ala care nu injura cand toti scuipa seminte si se bat la meci :)) Te-a stricat rau d tot ‘Cartieru’ minunat’ :)))

    • Adevaru’ e ca am cam folosit de prea multe ori cuvantu’ „sloboz”. Asta inseamna ca sunt slobod la… scris?
      Finut da, pudic nu cred. Cum adica m-a stricat „Cartieru’ Minunat”?

  4. iti inteleg revolta :d serios, acum o sapt am fost in ultimu colt al bucurestiului si vad pe o scara scris : „interzis jocul copiilor cu mingea, sanctiuni vor fi!”, intru in scara, vad afisele :
    1. „a nu se vorbi pe scara intrre orele 10-18(ceva de genu), vor fi sanctiuni”(si toate babele si mosii de pe scara vorbeau in soapta)
    2. „interzisa stationarea pe hol” ( ba chiar mi-au spus in soapta sa ma misc de pe hol daca nu stau aici, ca pot sa astept si afara (unde erau 50 de grade probabil).

    mama masii…ideea e ca io nu am cine stie ce probleme, ma tirez si imi bag picioru, da’ sa fi fost copil si sa stiu ca tre sa ies cu mingea desumflata afara si sa ma joc leapsa pe varfuri…..n-as fi rezistat.

    ralu(52 😀 )

  5. nu riscaaaa :)))

  6. poi aja e ce pula mea toata lumea cu ora de linijte sa ma piji p ea d ora d linijte dak nu le comvine sa se mute in plm la tara dak vor linijte sau la 2 metri sub pamant k akolo sigur e linijte

Lasă un răspuns

