O floare pentru nepăsare

Vorbisem săptămâna trecută cu Eddy să mergem Vineri la Cub.a să bem şi noi o bere ca băjeţii. A venit ziua cutare, ne-am întâlnit, am mers la trei bidoane de bere, dup-aia ne-am mai întâlnit cu lume şi tot aşa până ne-am strâns mai mult de o groază şi am mers în Cub.a. Acolo, pe terasă am văzut ceva blond cunoscut. Era ea, tipa din povestea asta. Normal era să mă duc la ea să-i zic că vezi domne ce dor mi-era de tine, ceea ce chiar aşa era, dar m-am făcut că nu o văd şi am sperat că ai mei n-au văzut-o, da’ a început Eddy cu ale lui: „Uite-o pe Devi, uite-o pe Devi!” Eu nu ştiam cum să-l fac să tacă. M-am aşezat strategic cu spatele la ea şi m-am trezit cu o bătaie pe umăr: „Aaa, ce faci? Erai p-aici, nu te-am văzut.” Ea: „Eee, cum că l-am auzit şi eu pe Eddy când a zis că uite-o pe Devi.” Acu’ ce mai puteam să zic, că hai să te pup, că ce mai faci, că betmen, betmen. Am început să o iau cu d-alea „Hai să te duc într-un loc frumos”, ea că nu că e cu frati-su, eu că lasă că eşti cu mine. Îmi zicea că eu nu sunt aşa, că ea nu mă ştie aşa, cred ca s-a şi speriat de mine că cum făceam un pas lângă ea fugea. Într-un final am tras-o oleacă mai aşa, am luat-o în braţe, i-am zis că mi-a fost dor de ea, m-a îmbrăţişat şi ea mai în silă, am mai schimbat două vorbe cu ea, i-am povestit una din cele mai recente aventuri că tare era curioasă şi cum necum iar s-a tras pe cur. În fine, iar ne-am reunit şi-am ars-o oleacă aiurea pe la grădiniţă cu nişte bidoane de bere (ca să zic să fie clar, eu n-am băut din nici un bidon de bere), da’ io îmi cam pierdusem avântu’, mă plictisisem oleacă şi-am lăsat-o mai pe treaba ei. Am plecat şi de-acolo şi la un moment dat erau pe la intrările unor magazine nişte ghivece d-alea mari cu flori. Ea că ia-mi o floare, eu că nu că-s murdare şi lipicioase, ea că ia-mi o floare, eu că bine şi am luat tot ghiveciu’. Că ce faci, că nu-ştiu-ce, până la urmă am rupt o floricică albă frumoasă şi i-am dat-o aşa, mai în sictir, ceva de genu’: „Na!” Acum urma să ne separăm: io acasă, ea la treaba ei. Şi m-a luat că „Hai să te pup pe obraz!” Când am auzit pe obraz, mi-a venit un gând diabolic: „Aa, pe obraz, a? Las’ că ţi-o coc io!” Dacă nu specifica pe obraz nici nu băgam de seamă, da’ m-a provocat cu chestia asta. Şi vine ea uşureanu să mă pupe pe obraz, şi-am întors capu’ şi direct bot în bot. Ea că nu, că pe obraz, că betmen betmen. Eu hai bine, ea pupă-mă pe frunte că aşa îmi place mie, eu hai bine. Şi pa.

A doua zi, dau şi io mesaj ca tot omu’ că ce faci, că mai ieşi. Ea că a fost muci aseară şi nu-şi asumă răspunderea pentru nimic din ce-a spus. Io că bine, că hai du-te. Urâtă chestie. Urâtă ziua care a urmat. Urâtă viaţă am. Da’ las’ că trece şi-asta.

Lasă un răspuns

