E frig!

Bau! Lipsii oleaca de p-aci, da’ cu motive bine intemeiate. Iote si io ca tot studentu’ din provincie ajuns la Bucale am dat de un loc intr-o camera de camin unde respectiv m-am si cazat. Da’ ce credeai, ca ratez eu ocazia sa-mi dau cu parutu’ de una si ailalta acum ca am ajuns unde toti copiii tinuti din scurt de parinti vor sa ajunga (adica intr-un loc numai cu tineri unde faci ce vrei si nimeni nu stie de tine)?
Ca sa-ncep cu mediul: pai sa vezi ca aici e frig, ca de altfel in toata tara in perioada asta. Si pe deasupra mai si ploua si bate vantu’. In ciuda vremii neprietenoase, in camera tot e ok. Avem si termopane deja, deci scuza-ma… Conditii domn’e! Dar e un loc si in camera unde e frig mai tot timpul anului. E un loc mic, dar destul de incapator pentru diverse lucruri carora noi le zicem alimente. Ei bine, in locu’ asta se intampla cum se intampla ca din priza vine ceva asa ca un curent si ajunge intr-un aparat numit frigider care face din curent un frig de-ngheata rosiile si castravetii. P-asta n-ai mai auzit-o, este? Hai sa-ti povestesc.
Ieri fusai si io ca tot studentu’ din Regie care se respecta la Carrefour sa-mi fac cumparaturile: rosii, castraveti, cascaval, muschiulet, salata tiganeasca, d-astea. Si io ca omu’ ce sunt le-am bagat in frigider spre a le consuma cu precadere in zilele ce aveau sa urmeze. Dimineata toate buna: laptele bun, ouale bune, cereale chestii vrajeli. Cica cine se trezeste de dimineata departe ajunge. Ei, asa si eu! M-am trezit la 6 fara un sfert in Regie si deja la 1 jumate cautam un amfiteatru prin Dristor. Am fost, am vazut, m-am mai plimbat si la 5 jumara eram din nou in camera cu foamea in gat. Ia sa vedem ce mancam noi azi: o rosioara… tare ca piatra. Deci daca asta e tare ca piatra, castravetele e pulan telescopic. Mi-am dat cu el in cap si crede-ma ca doare (castravetele)! Cascavalu’ si muschiuletu’ aveau urme de cristale prin ele. La fel si salata de peste, dar in lipsa de o mancare calda, am mancat si rece. Rosia a fost chiar buna, ca o inghetata. La castravete n-am putut sa ma risc ca si-asa dintii mei au suferit destul.
Per ansamblu mancarea fu buna. A potolit foamea? A potolit-o! Quot erat demonstratum!
Apropos de frig. Stii vorba aia cu: „A inghetat cacatu’ in mine de frig”? Ei bine, e un friiig la wc-uri de vine greu sa-ti rezolvi unele nevoi fiziologice.
Frig si in unele amiteatrele de prin diverse locuri. Singurul loc mai cald a fost la SUUB unde deja te ia cu lesin de la caldura.
In rest, toate bune si frumoase… Tre’ sa ne apucam serios de invatat si cam atat. Faima si respectu’ vin de la sine. Ciao-bye!

4 răspunsuri

  1. Mai studentule, curentul nu face frig, freonul e cel care face asta.
    Foarte interesant ce spui tu aici 🙂 (SI NU MA REFER LA FRIGIDER)

  2. Aha. Zi de camin.. de fete… de club… :). Venim si noi daca e interesant 😀

  3. Marti ajung si eu in Bucale, poate vin sa vad si eu minunea de frigider ce o ai in camera…Si cu fetele s-o lasi mai usor, nu am spus deloc, ci mai usor…

Lasă un răspuns

