Aşa, degeaba

Uadafac iu ghi ia io. Iote pula mea. O vezi? Nu mă, hai să-ţi zic. Ietă ce fusăi io azi prin Piaţa Victoriei să văz turma de oameni ce s-a adunat să dea jos guvernu’ şi alte adunături de bagabonţi care zice-se conlucrează spre binele patriei. Ziceai că sunt la Liberty Parade numa că lumea nu se distra, era ofticată. În rest, în afara de muzică nu era nicio diferenţă: fluiere, vuvuzele, gălăgie, multă lume. De-ştia. Chiar mă. S-a votat moţiunea? Nu s-a votat? Clar nu s-a votat. Boc-boc, ţara face poc-poc. În fineee. Nu asta era ideea. Băi, facem ce facem şi vine iară uichendu’. E ziua lu’ Bogdan, militaru’. Eheee, ne cinstim. Clar! Aşa zise el. De, ca în Cartieru’ Minunat. Apropos de făcut crăci. Am cam băut 4 pahare de vin şi d-asta sunt incoerent. Am pe pipi în mine de inund deşertu’ Sahara şi mi-e o lene de mă doare să mă duc la toaletă.
Deci da, fără deci! Hai nani-nani! Ne mai vorbezim. Ciao!

3 răspunsuri

  1. Pai cine te pune sa bei?Sau ti-au dat sindicalistii sa bei?

Lasă un răspuns

