Miroase a pute

Bă, bine zicea rumânu’ ăla de la Chirurgie când am fost io în anu’ I pentru prima dată în practică într-un spital: „Chirurgia e o meserie grea şi împuţită”. Ei bine, io o sa generalizez şi o să spun că Medicina e împuţită.
Păi să vezi ce s-a întâmplat. Eu personal n-am probleme cu mirosurile. Poţi să-mi pui un căcat pe masă şi mănânc fără probleme. Dar ietă ce eram noi studenţii într-o zi pe la spital şi încercam să ne facem de lucru p-acolo. La un moment dat s-a deschis uşa unui salon şi din încăpere a venit un damf aşa, înţepător. Am zis că hai, na, e dimineaţă, ferestrele nu pot sta deschise noaptea că e frig, da’ las’ că se aeriseşte. La un moment dat a venit îndrumătoarea că hai să mergem la pacienţi. Haidem, zic! Intră toată cireada de 1/3 doctori în salon şi io ultimu’. Am tras două guri de aer până să intru şi m-am aventurat. Am stat cât am stat, dup-aia mi s-au muiat picioarele şi am ieşit să-mi revin. Adevăru’ e că nici nu mâncasem calumea în dimineaţa aia şi aeru’ era închis şi sărac în oxigen, dar s-o zicem p-aia dreaptă: în salonu’ ăla mirosea a pizdă năclăită, a hârcă dă muci cu lapte carbogenizat de la sfârc şi scutece pline cu căcat. Cum spuneam: nu am probleme cu mirosurile, aşa că am revenit în salon şi totu’ a fost ok; între timp infirmierele şi-au făcut treaba şi au fost deschise şi câteva ferestre. Şi totuşi: e urât să fii într-un spital şi să existe astfel de momente. Şi mă gândesc şi ca pacient trebuie să fie nasol, dar, frate… deschide în pula mea fereastra aia!

Un răspuns

  1. am aflat recent de blogul tau … e foarte ok o sa il citesc in continuare …am si eu pentru presedintele nostru de 2 lei o poza http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

Lasă un răspuns

