Ziua bună…

Cojonea, hai să-ţi zic una. Ieri pe la 7 se făcea că era dimineaţă. Acu’, nu ştiu dacă îmi amintesc eu bine, dar parcă de fiecare dată când e ora 7 e dimineaţă. Eh, în fine. M-am trezit io aşa cătinel cătinel şi-am luat-o agale spre duşuri. Până m-am dat jos din pat, până mi-am luat prosopou’, duşu’, gelu’ de duş a trecut ceva vreme. Până la urmă am fost gata şi am ieşit pe hol s-o iau spre baie. Şi ietă ce mergeam io agale pe culoar c-am văzut o siluetă de om din care se distingea doar o pereche de pantaloni de pijama, hăt tocmai în capătu’ celălalt al coridorului. M-am gândit io: „Altu’ conştiincios ca mine care se trezeşte de dimineaţă să meargă la cursuri.” Când mă dau mai aproape, ce să vezi! Ca-n reclama aia la nu-ştiu-ce cu un concurs de raliuri când o maşină se răstoarnă şi din ea ies două bunăciuni, la care unu’ zice: „Da’ nu erau suedezi, erau suedeze!”. Aşa am păţit-o şi io. Mergea rumânca asta cu ţâţele în toată splendoarea de o durea pe ea în pizdă de mine sau de oricine altcineva care ar mai fi trecut pe culoar în momentu’ ăla. Bă da’ o rupere d-aia de pulă ce avea rumânca ceva ce n-ai văzut. Bă şi bună, în draci! Să-ţi baţi nevasta şi copiii, nu alta. Şi nişte sâni să-i mănânci dimineaţa cu „numai lapte şi miere”, ca-n reclamă.
Pă sistemu’: „Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă”, mi-a mers bine toată ziua. Păcat că tipa stă hăt în celălalt capăt al coridorului, că poate cine ştie, făceam o economie de duşuri ceva… Hai ciao!

Un răspuns

  1. Vroiam sa te contrazic ca nu de fiecare data cand e ora 7 e dimineata :)). Bina ca mi’am dat seama ca la 7 e mereu dimineata, la 19 e mereu seara!

Lasă un răspuns

