Imagine urbană

Îmi povestea cineva la un moment dat o fază tare. Se făcea că se ducea la unu’ acasă s-o ardă bagabonţeşte ca băieţii. Caterincă, panarămi, d-eştia! A intrat la ăsta în casă şi ce să vezi: în sufragerie pe canapea dormea liniştită mă-sa mare a lu’ ăsta. Lucru foarte firesc de altfel. Însă la fel de liniştit se plimba şi un câine maidanez pe la ăsta prin sufragerie. Mă, stai aşa că nu era d-ăla gen „Adoptă un câine”. Nu, nu! Era d-ăla de mănâncă de prin gunoaie şi latră oamenii pe stradă, eventual îi muşcă. După încă trei paşi a ajuns în dormitor: Paraziţii cântau cu boxele-n blană, cinci inşi morţi de beţi şi sparţi de drogaţi îndesaţi grămadă… viaţă frate!
Apropos de chestiile astea. Mă mai întreabă pe la facultate lumea că cică unde trăiesc io de tot scot păţanii d-astea de am io o pildă pentru fiecare chestie care se întâmplă pe la şcoală: „E o vorbă la mine-n cartier…”, le spun adesea. Păi, uite unde trăiesc! Nu degeaba îi zice Cartieru’ Minunat.

3 răspunsuri

  1. Dar la vreo 10 minute dupa ce am ajuns… Il intreb pe unu… Ba Cainele Asta Ce face Aici….. Si zice… L-am vazut pe strada … Am crezut ca e al meu si l.am luat cu mine………….

  2. Numai Byla sau Sica ar putea trai o experienta ca asta :))

  3. din fericire nu sunt eu bogdanele puteai sa iti dai seama di partea cu”perazitii cantau in boxe”stica eu nu prea am prieteni dastia:)):)):))):)):)):))

Lasă un răspuns

