Tare între măsele

Fetelor, protejaţi natura: nu scuipaţi când sugeţi pula!

Am fost şi io azi, împreună cu frumoasele mele colege, ca tot studentu’ la medicină să o ard intelectual în gardă la un spital de urgenţă oarecare din Bucale.

D-asta cu trezit dimineaţă la şapte, mâncat, îmbrăcat, spălat, făcut flotări, sunat gagici. Apoi m-am dus la Obregia să mă dau pe fiziopatologie şi în cele din urmă am asolizat la camera de gardă. Acolo ce să vezi: miliarde de neuroni pe centimetru pătrat. N-am văzut atâtea creiere la un loc de ultima dată când am fost acasă la mama şi la tata. Da mă, şi stăteam acolo unde eram un băiat, doi rezidenţi şi încă vreo 3 studenţi care s-au tirat repede. În rest: pizdă, frate! Pizdă cât vezi cu ochii. De la pizdă obosită de babă până la pizdă roz, aromată şi pofticioasă de studentă la medicină. Pizdă cât să faci un harem să-i faci invidioşi şi pe şeicii petrolului. Ete pula, şi printre pizdele astea eram noi, 3 mieji. Bineînţeles eu: cel mai dorit dintre pământeni şi restu’.

Şi-am ars-o ce-am ars-o p-acolo, am futut un stat în picioare şi am scârţâit nişte brancarde de am luat-o pe banane cu dureri de călcâie şi d-astea.

Revenind la pizde, era o studentă acolo pe care n-o cunoşteam şi care a rămas şi după ce au plecat colegii ei, sanchi să mai vadă ce se mai întâmplă. Şi se tot ţinea rumânca după unul din rezidenţi: unde era ăsta era şi ea. La un moment dat au observat şi două din colegele mele asta, s-au privit cu subînţeles şi le-a plesnit râsu’. Eu, văzând acestea, m-am dus să le întreb de ce râd: „Ce, mă, aţi văzut şi voi că asta vrea să-i sugă pula lu’ ăsta?” Şi pune-te pe râs. Ne uitam la aia şi săraca dădea semne din ce în ce mai clare de disperare şi noi ne uitam unii la alţii şi râdeam, ca copiii de grădiniţă: „Gica îl iubeşte pe Nicu, sîc sîc sîîîc!”

Mă şi a luat-o p-asta disperarea în aşa hal că la un moment dat s-a dus la ăsta care îşi vedea de treabă p-acolo printr-o foaie, se uita în sus la el şi cu emoţie în glas şi roşindu-se toată, l-a prins de mână şoptindu-i ceva (probabil îi mărturisea dragostea dorinţa intempestivă de futai) – scenă genială de altfel dacă ar fi fost prinsă pe peliculă. Ăsta şi-a tras repede mâna şi pula mea. Asta tot după el, noi tot pişaţi pe noi de râs. Când s-a terminat panarama şi fu timpul să plecăm cu toţii, asta nu ştia cum să facă să plece cu iubirea ei, da’ ăsta nu mai pleca şi până la urmă s-a tirat şi ea dezamăgită. Noi, toţi, râdeam şi cu curu’.

Mă, acum io n-am nimic cu fata, pula mea, vroia ceva tare între măsele, dar na, n-a fost să fie.

Asta ca să vezi cât de ahtiate sunt pizdele după pulă. Şi nu, nu sunt misogin. Fetele au fost capu’ răutăţilor. Pe mine doar m-au prins la jumate în focul bârfei şi n-am mai putut să scap. Dacă vrei, zi că ele sunt misogine. Eu iubesc femeile în toată splendoarea lor de Afrodite, mânca-le-aş ochişorii lor de îngeraşi!

3 răspunsuri

  1. Si de ce nu te’ai bagat in seama cu asta? :))

  2. nu-mi mai place de tine!

  3. Oh snap

Lasă un răspuns

