Aici e buricul Pământului

Iote ce am fost io miezu’ împreună cu doi colegi de la facultate că cică să facem şi noi o aroganţă cum ar veni o gardă de noapte la spital.
Păi ietă ce ne-am dus noi p-acolo pe la 8, am dat repede o cafea pe gât (io nu beau cafea de fel, da’ am zis că dacă vreau să trec cu bine peste noapte având în vedere că în ultimele seri nu prea dormisem, fac un mic sacrificiu) şi dă-i şi salvează vieţi. Mai o babă, mai un moş, mai un rateu, mai un băiat de băiat cu stomacu’ găurit de la băutură, oameni pe moarte şi alte nebunii.
Printre toţi ăştia, o puştoaică la vreo 30 de ani (nu e o ironie, o să vezi de ce), însărcinată în 12 săptămâni pentru prima dată, tare speriată că are dureri abdominale, greţuri şi vărsături. Am examinat noi acolo şi nu-ştiu-ce şi până la urmă era totu’ bine, că nasoalele alea erau de la sarcină. Chestia e că pe mine m-a impresionat expresivitatea femeii. Era exact ca o adolescentă tare speriată că nu ştie ce se înâmplă cu ea. Şi era tare emoţionată şi se vedea asta şi pe chipul ei, în ochi şi se simţea din vocea ei dulce. Nu ştiu care e schema (sau poate ştiu, dar sună mai misterios aşa) cu femeile însărcinate că au aşa o alură de zeităţi, pe care oricum femeile o au, şi când le priveşti aşa îţi vine să cazi în genunchi şi să le îndeplineşti orice dorinţă.
Eu apreciez foarte mult femeile, cu atât mai mult pe cele care au copii şi cu atât mai mult pe mama care a crescut o mulţime la viaţa ei. De asemenea majoritatea bărbaţilor (cel puţin la mine în neam) le suflă iubitelor lor şi-n cur când e vorba să le aducă pe lume produsul unui moment de dragoste dintre ei şi în respectivele momente centrul Universului chiar se mută în buricul lor.
Apropos de chestia asta: primul lucru care mi-a venit în minte dimineaţă când m-am trezit a fost fata asta şi tot comportamentul ei din camera de gardă. Chiar e ceva magic, este?

2 răspunsuri

  1. de unde draq magie. e prostie. poi ce draq a asteptat pana la 30 ani. si daca tot stia ca a ramas gravida macar se putea interesa si ea cam cum stau lucrurile cand e vorba de o sarcina. eu o intrebam daca stie cine e ala cu care a ramas gravida sa-l cheme sa o tina de mana ca sa nu cumva sa pice de pe masa de interventie. speriata cred ca era de la revolutie cum o fi auzit ceva impuscaturi. bine ca ai trecut de seara aia ca la cate o sa mai vina nu te vad prea bine. sper sa nu ajung si eu pe mana ta. nu ca mi-ar fi frica de faptul ca nu ai stii cce sa faci doar ca nu imi doresc sa ajung la spital defel

Lasă un răspuns

