Moda ca şi gonoreea/Gonorrhea-like fashion

Bă, ce pula mea înseamnă hipster? Din ce înţeleg eu, hipster e unu’ d-ăsta de se dă rebel, nu face ca toată lumea, are stilu’ lui propriu, e căcat, ce-o vrea el să fie, se-mbracă diferit de ceilalţi şi chestii. Hipster e un fel de „eu nu sunt la modă, am moda mea proprie”. Cel puţin, aşa înţeleg eu în mintea-mi înţesată de tumori, inflamaţii, produse farmaceutice şi altele. Dar, treaba e că măgăria asta a ajuns să fie la modă. S-a ajuns la absurd: e la modă să nu fii la modă. Ce? E un fel de „Curat murdar, coane Fănică!” Ce?
Hai las-o aşa. Mă întreb oare, oi fi şi io hipster? Că, pula mea, la modă n-am fost niciodată. Mi-am văzut de treburile mele şi am făcut după capu’ meu. Şi căcaturi d-astea. Bă, mi-e frică! Dacă sunt şi eu la modă de data asta? Am dat de dracu’! Ce căcat e aia să fii la modă? Moda e ca o ciumă, în pula mea. Se răspândeşte ca BTS-urile şi nu de puţine ori are acelaşi deznodământ ca respectivele boli.
Hai că m-am tirat că mă strigă una pe geam. Doamne fereşte să aibă vreo d-asta de-am vorbit de ele!

Hey, I have a great dilemma: what bloody hell does hipster mean? From what I understand, a hipster is a dude who thinks about himself that he is rebel, out of the herd, he has his own style, he’s the shit, he is whatever he wants to be, he dresses different and stuff. Being a hipster is like „I’m not fashionable, I have my own fashion”. Or, at least, that’s how I understand this with my tumor, inflammation, pharmaceutical products packed-out mind.
But, the fact is that this shit has reached absurdity: it’s fashionable not to be fashionable. What? It’s like in Caragiale’s „A lost letter”: „Filthy clean, master Fănică!” What?
Leave it like that. I wonder: am I a hipster, too? ‘Cause, I have never been fashionable. I always mind my own business and I do whatever comes up in my mind. And all the shit. Hey, I’m scared! What if I’m fashionable, too, this time? I’m screwed! What’s that shit to be fashionable? Fashion is like plague. It spreads like STD’s and it’s not unusual that it has the same aftermath as the regarding diseases.
OK, I’m out! There’s a girl screaming for me outside. God forbid she has any of these I’ve been talking about!

4 răspunsuri

  1. Bă, ce pula mea…

    Hey, I have a great dilemma

    /
    imi place traducerea…

    lost in translation 🙂

Lasă un răspuns

