Terorism în van

Hai cu scutu’ antirachetă ce s-a aşternut peste ţara noastră! Basmele n-or să mai povestească despre covorul de nea ce se aşterne peste văi ci de radare şi baterii, poeziile nu vor mai anunţa căderea fulgilor de nea ci a rachetelor intercontinentale. Şi toate astea pentru că Osama a murit şi talibanii vor răzbunare. Alt lucru mai bun de făcut nu au decât să atenteze asupra României?
Cum ar fi acum să vină un terorist să pună bombe într-un tren aşa cum ar veni ca un atentat (de parcă n-ar fi de ajuns că oricum în istoria recentă au căzut vagoanele de pe şine mai ceva decât MIG-urile de pe cer, dar să zicem)? Eu, aşa ca idee despre terorism, înţeleg că are ca scop uciderea multor oameni, după cum este prezentat. Păi dacă vine unu’ d-ăsta şi face poc la un tren de-al nostru mor conductoru’, naşu şi doi ţigani care merg pe blat.
Păi când se întâlnesc ei doi sinucigaşi în serie în Rai sau unde se întâlnesc ei după îndeplinirea misiunii şi discută la o bere despre ce-au făcut ei, ce-o să zică?
„-Ia, zi, coaie, ce-ai atentat?
-Am deturnat un avion şi-am intrat cu el în Pentagon. Tu?
-Mişto. Eu m-am dus în România, mi-am legat un brâu cu dinamită pe mine, m-am urcat într-un tren şi-am aşteptat momentul oportun să mă detonez. Şi-am tot aşteptat şi trenu’ tot gol era. Abia se mişca trenul. Am mers 5 ore leşinat de căldură, m-a luat somnu’ şi cred că am apăsat din greşeală pe detonator că m-am trezit aici.”
Gluma e glumă, dar, Bunul să ne păzească de chestii d-astea şi, dacă nu cer prea mult: scapă-ne, Doamne, de teroriştii ăştia ai noştri că de restu’ ne-om ocupa noi.

Lasă un răspuns

