Dragă Pişti

de Oana

Dragă Pişti, nu pleca!
Nu îmi pecetlui soarta!
Tu ai bani şi ai avere,
Ai norocul meu cu ele.
Nu te duce, nu pleca
Că-mi iei norocu’ şi pacea!
Ai dorinţe…o gramada…
Cine o să mai stea în gardă?
Pişti, dragă, dacă pleci
Toate or să-ţi fie reci.
O să-mi iei gândul cu tine
Gând ce n-o mai fi de bine.
Dragă Pişti, nu-ţi port pică
Dar fără tine-s aşa mică.
Toată vlaga-mi de femeie
Tu o pui acum sub cheie.
Binele ţi-l cauţi tu?
Binele-i aici şi acu’.

3 răspunsuri

  1. mai fane, ai gresit. trebuia sa fie „Pisti” cu P mare de tipar si cu „sh”,nu cu „s” daca tot ai pus diacritice.Pisti -ai inteles acum? altfel nu se mai prinde destinataru’.corecteaza! ce vrei?drepturi de autor…daca te incurci cu cine nu trebuie

  2. altfel spus, Multumesc! :* si somnic usor!

Lasă un răspuns

