Îndemn la mulţumire

de Oana

Cuvintele acestea sunt un îndemn pentru cei care au să mulţumească cuiva să nu pregete în a o face. Nu ezitaţi în a mângâia un suflet care v-a transformat viaţa în mai bine! Poate, într-un caz, mulţumirile tale fac un om să simtă că nu a trăit degeaba. Ce e mai preţios de atât? Ce poate fi mai minunat pentru tine decât să vezi bucurie pe obrajii omului faţă de care ai cel mai puternic sentiment de gratitudine? Eu o să mulţumesc profesoarei mele de biologie din liceu. Nu mi-a fost alături din milă sau pentru a se şti binefăcătoare, ci în sinceritate, în corectitudine şi prin pasiunea cu care îşi făcea munca m-a susţinut şi mi-a fost model atunci când eram o puştoaică de liceu fără repere şi fără alt sprijin. Tot dumneaei îi datorez şi faptul că astăzi iubesc şi sunt iubită. M-a sfătuit să acord o şansă omului cu care, cu ajutorul lui Dumnezeu, o să mă căsătoresc.Îi mulţumesc, prin urmare, la pătrat. Îmi e teamă ca aceste cuvinte să nu semene a clişeu pentru că pentru mine ele nu sunt doar un adevăr, ci un sentiment. “Dumneavoastră sunteţi cea care a grăbit (sau chiar a făcut) lucrurile să o ia într-o direcţie de care astăzi mă foarte bucur trăind-o. Mulţumesc!“, aşa o să-i spun. Când scriu aici îmi creşte nerăbdarea de a-mi vedea planul dus la bun sfârşit. Aş vrea să am curajul şi ocazia să îi aduc un STANDING OVATION. Dacă citind te gândeşti la o persoană căreia ar trebui sa îi mulţumeşti, fă-o cu prima ocazie! Iar dacă ocazie nu-i, pune de una!

Lasă un răspuns

