Toată lumea are… diplomă de medic

Treceam azi, mulţumit de roşiile pe care le cumpărasem, pe lângă nişte unii la vreo 40 şi ceva de ani care purtau o discuţie. Nu ştiu despre ce vorbeau, da’ am auzit-o p-asta din zbor: „Toată lumea are diabet.” Uououououou! Stai aşa, păi cum prietene? Uat slow-boss?
Şi mi-am adus aminte de tanti pe care am văzut-o azi la spital, ce căuta să facă pe House MD. A auzit ea nişte chestii şi s-a apucat să-şi facă investigaţii de capu’ ei (ca să vezi ce înseamnă să ai timp şi bani şi să n-ai ce face cu ele – săraca mama, ce-ar face ea de le-ar avea!). Mi-am zis: frate, toată lumea e doctor, ce căcat? Atunci eu pentru cine mai învăţ atâţia ani dacă toţi ştiu să se trateze singuri?
Da’ io perseverez, poate o avea cineva nevoie şi de mine şi de abilităţile mele cândva şi ar fi păcat să nu îi pot ajuta pe cei în suferinţă.
Sănătate, numai bine!

Lasă un răspuns

