E greu să găseşti un mix bun

De când a venit vara, lumea a scos bicicletele de la naftalină şi a început să pedaleze. Şi dă-i, frate: pe pantă, la deal, prin parcuri, pe uliţă!
Doar că, odată cu încălecatu’ pe bicicletă îţi asumi nişte riscuri, minime dacă respecţi unele reguli, dar majore dacă o iei pe banane.
Şi uite-aşa s-a întâmplat într-o săptămână că trei cunoscuţi de-ai mei s-au accidentat mergând pe bicicletă. Primu’ care a deschis seria a fost unu’ de şi-a rupt mâna. Se plimbau doi tovarăşi (dacă îi pui unu’ lângă altu’ sunt fix Stan şi Bran) şi la un moment dat ăla mai mare l-a lovit din lateral pe ăla mai mic. Exact ca un accident de maşină al cărui martor am fost joi seară pe Barbu Văcărescu, într-o intersecţie.
Omu’ meu a sfârşit cu mâna în ghips. Apoi, ce să vezi, am ajuns la facultate următoarele zile şi am întâlnit o colegă care nu-şi mai dădea ochelarii de soare de la ochi. Bineînţeles că mi-am dat seama că are ceva: s-a urcat beată pe bicicletă şi-a căzut în şanţ, după care ghidonu’ i-a umflat şi învineţit ochiul. Când am văzut-o mi-am amintit de o poveste pe care o spunea cineva, în care se făcea că dădea şi el o muie ca tot omu’ şi în culmea entuziasmului a nimerit aiurea de i-a învineţit lu’ aia ochiu’. Nasol moment! În fine, toate bune şi frumoase, m-am întors la Piteşti şi-am aflat de altu’ care a căzut cu bicicleta, tot beat.
Deja de aici a început lumea să tragă concluzii. Au spus oamenii că sunt periculoase bicicletele, că uite ce de nenorociri se întâmplă, dar nimeni n-ar fi dat vina pe alcool. Păi, cum prietene să combini alcoolul cu bicicleta? Combinaţia e periculoasă, nu bicla, zic.

2 răspunsuri

  1. dezinformare…ea a dat cu ochiu’ de asfalt nu de ghidon

Lasă un răspuns

