Lanţuri, bice şi carice!!!

Eram într-o seară de vară la un bidonocalm şi un vinalcool medicinal la bancă cu toţi băieţii şi povesteam noi acolo diverse. La un moment dat, unu’ care era cu prietena a început să povestească cum el a futut-o p-aia de 11 ori în paişpe ore şi ea îl susţinea sus şi tare. Bravo lui, zic! S-o-mpuleze să-i facă pizda geantă de piele tăbăcită de crocodil. Cinste lor că se simt bine, nu?
Apoi, alta care venise cu prietenu’ ei a început să povestească cum i-au vibrat ei vibratoarele în fel şi fel de ipostaze, punând-o în situaţii care mai de care mai speciale: ba că îl avea în geantă şi a venit tac-su şi l-a auzit, ea a dat-o la întoarsă că e telefonu’, el insista să răspundă, ea lasă că să vezi că betmen. Altădată i s-a vărsat plasa cu dildoaie fix când a intrat mă-sa în cameră şi nu mai ştia cum să le tireze, altă-dată i-a vibrat în geantă într-un lift înghesuit şi tot d-astea.
Acum, nu sunt eu ăla rău, da’ când auzi pe una că zice d-astea te gândeşti: mă, da’ pulărău’ ce-o face? După ce toţi am ascultat şi-am râs la păţaniile ăsteia, tipu’ s-a simţit cu musca pe căciulă şi plin de umor ne-a zis el cum stă treaba. Păi îţi dai seama cât am râs de am nimerit la aceeaşi bancă cu unu’ care e cum zice vorba „bat şi fut ca maşina de cusut” şi cu altu’ despre care ai crede că a fost înlocuit de şpemii de puli pe care să şi le bage prietena lui în găoz, la mija şi alte scorburi. Să ne-nţelegem, omu’ n-avea nici o problemă, dar fiecare venea cu jucăriile şi se jucau împreună ca la grădiniţă.
M-am gândit eu aşa cum a făcut asta de a colecţionat vibratoare cum colecţionează unii timbre: model vechi, model nou, ediţie limitată cu pulă de bour (doar 5 în lume), pulă cu aripi, roşu, galben, de fier – gen metalurgie, albastru în ancoră – gen amiralu’ băsescu etc.
Nene, fii atent cum e treaba: e suficient să fii fată şi să-ţi faci majoratu’. O să primeşti vibratoare de îţi deschizi salon de vibromasaj cu ele. Cum băieţii primesc prezervative, aşa fetele primesc vibratoare. Că na, dacă n-ai idee ce să-i iei, zici să iei un vibrator că „e amuzant”. La fel ca într-un banc când tu ţi-ai pierdut lanţu’ şi sor-ta virginitatea în acelaşi gang. Dar asta e altă melodie.
Până data viitoare: s-o beliţi, bine!

5 răspunsuri

  1. A, deci ala s-a scuzat zicand ca gagica-sa le-a primit pe toate de majorat? Poate a primit doar unu (hai MAXIM 2, ca oamenii se vorbesc de obicei care ce ia la un majorat, eventual fac cheta sa ia ceva mai baban), ca unu ala i-o fi deschis apetitu ca sa zic asa :)) 😀

    • iar acu face colectie.. mai azi maine isi deschide si butique de antichitati si collectibles in materie de „sintetice”

  2. Nu mă, el nu s-a scuzat, aşa m-am gândit eu că a adunat un sac de dildouri că de obicei chestiile astea se fac cadouri .))

  3. alta-data?

Lasă un răspuns

